رئس پلیس آگاهی لرستان از دستگیری قاتل فراری بعد از هفت سال زندگی مخفیانه در خرم‌آباد خبر داد.

 سرهنگ عبدالرضا رخشان رئس پلیس آگاهی لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در ظهر یکی از روز‌های تابستان سال ۱۳۹۵ شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و از یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل دریکی از روستا‌های اطراف شهرستان خرم آباد اطلاع می‌دهد که بلافاصله مأموران در محل حضور یافته و بررسی‌های علمی و تخصصی خود را انجام می‌دهند.

او افزود: کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری آغاز کردند، اما چون این فرد از استان خارج شده و مدام محل زندگی خود را تغییر می‌داد و هیچ ردی از خود برجای نمی‌گذاشت به همین دلیل تلاش کارآگاهان برای دستگیری وی با مشکل مواجه می‌شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان، گفت: جستجو برای دستگیری قاتل ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود توانستند قاتل فراری را که با خودروی شخصی خود در حال حرکت به سمت کرمانشاه بود شناسایی و طی هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ رخشان، ادامه داد: متهم که در برابر مدارک و مستندات مستدل و محکم پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت به ارتکاب قتل جوان ۲۵ ساله با انگیزه اختلاف و خصومت شخصی اعتراف کرد و بیان داشت، با مقتول درگیر و با چاقویی که از قبل همراهم داشتم یک ضربه به قلبش وارد کردم و پس از اینکه او را به قتل رساندم از صحنه متواری شدم.

او با بیان اینکه با هوشمندی و تیزهوشی بالای کارآگاهان پلیس آگاهی استان راز این پرونده قتل بالاخره بعد از سال‌ها پایان یافت، اظهار داشت: پس از اینکه متهم صراحتاً به قتل مرد ۲۵ ساله در سال ۱۳۹۵ اعتراف کرد بازسازی صحنه جرم قتل انجام و متهم پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مراجع قضائی شد.

 

برچسب ها: دستگیری ، قاتل فراری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.