تیم ملی والیبال ایران امروز در یک دیدار هیجان‌انگیز مقابل قهرمان جهان قرار گرفت و در نهایت شاگردان عطایی بازی را با نتیجه ۳ بر سفر به ایتالیا واگذار کردند.

 تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی از هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ به مصاف ایتالیا رفت که در نهایت شاگردان بهروز عطایی بازی را با نتیجه ۳ بر سفر به ایتالیا واگذار کردند.

 تیم ملی والیبال ایران در دیدار بعدی، جمعه ساعت ۱۸ به مصاف آمریکا خواهد رفت.

تیم ملی والیبال ایران دیروز با ارائه یک نمایش کم نقص و خوب در سه ست متوالی آلمان را شکست داد و کار سخت و البته هیجان‌انگیز والیبالیستهای ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها شروع شده است. جایی که باید در بازی‌های بعد از ایتالیا به مصاف دو تیم آماده دنیا یعنی آمریکا و هلند بروند.

ایران در اولین گام از این سه گانه امروز رو در روی ایتالیا قرار گرفت. تیمی که چندی پیش موفق شد قهرمان جهان شود. فردیناندو دی‌جورجی در هفته اول از یک ترکیب کاملا ناشناخته استفاده کرده بود، اما با این وجود هم تیمش دو برد به دست آورد. در هفته دوم، اما او ترکیبش را زیر و رو کرد و تقریبا با همان نفراتی که قهرمان جهان شد پا به روتردام گذاشته است.

نکته قابل توجه ماجرا درباره ایتالیا این است که تقابل با ایران اولین بازی آن‌ها در هفت دوم لیگ ملت‌هاست و همانطور که کادر فنی ما نیز تاکید کردند این کار را برای ایران سخت می‌کند، چون هیچ اطلاعات دقیقی برای آنالیز ایتالیای زیر و رو شده وجود ندارد و شاید بهتر است برای شناخت سبک بازی این تیم به همان مسابقات قهرمانی جهان رجوع کنیم.

تیم ملی والیبال ایران:
سید محمد موسوی (کاپیتان)، مهدی جلوه، محمد، ولی زاده، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، شهروز همایونفرمنش، میثم صالحی

تیم ملی والیبال ایران

لیست تیم ملی والیبال ایتالیا:

پاسورها: 
سیمون جیانلی (پروجا)
ریکاردو اسبرتولی (ترنتینو) 
دریافت‌کننده‌ها: 
الساندرو میچیلتو (ترنتینو)
دانیله لاویا (ترنتینو)
توماسو رینالدی (مودنا)
جولیو ماگالینی (ورونا) 
قطر پاسورها: 
یوری رومانو (پیاچنزا)
فابریزیو جیرونی (پیاچنزا) 
مدافعان میانی: 
سیمون آنزانی (لوبه)
جیانلوکا گالاسی (مونزا)
روبرتو روسو (پروجا)
ادواردو کانسکی (پیاچنزا) 
لیبروها: 
لئوناردو اسکنفرلا) پیاچنزا)
فیلیپو فدریچی (مودنا)

قهرمان جهان در روتردام

 

ست اول والیبال ایران و ایتالیا

 
ست دوم والیبال ایران و ایتالیا
 
 
ست سوم والیبال ایران و ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاپور نامدار
۰۸:۲۶ ۰۱ تير ۱۴۰۲
سلام
بدبختی تیم ملی ایران از اون روز شروع شد که گزارشگر کرده در برنامه تلویزیونی شروع یه گریه کرد وبهزادکاویانی اونو تاکیدکرد که مربی ایرانی بیاد سرکار حالا بهروز چه گلی سرم ما زده داریم آبروی تیم ملی ایران ایران ایران ایران را میبریم به خدا بازی نکنیم بهتره آقای کرده بیا جوابگوی ۸۰میلیون ایرانی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
مربی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۳۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
یک نسل از والیبالیستهای جوان با مربیگری بهروز عطایی دارن نابود میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
تیم ملی نسبت به لیگ جهانی سال قبل ضعیف تر و ناهماهنگ تر شده.با اینکه منطق این و میگه که با همون مربی باید بهتر از پارسال میبودیم.ضعف کادر فنی به وضوح مشخصه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
خاک بر سر بازیکنی که ده توپ رو پشت سرهم نتونه بخوابونه و بدتر از اون سرمربی اونجا چوب پنبه هستش که این بازیکن رو خارج نمیکنه و یکی رو جایگزین کنه(حاجی پور) !!!!! و بعد چرا چند تا از فیلمای نیمر رو نمیزارین که بازیکنها خوابوندن رو یاد بگیرن... خاک بر سر تیمی که گشت سر هم 6 امتیاز واگذار میکنه اونم برای یک امتیاز!!!!!!!!!!!! ؟؟؟؟؟؟؟
سرمربی و بازیکن باید جوابگو باشن فقط پرش و چشم بسته توپ زدن نیس اینکار رو رباط بهتر از حاجی پور بلده شعور خلاقیت نگاه باز، سیستم و تکنیک بازیخوانی از ضروریات هستش.... تیم چین نیست که دهانت رو به آسمون بگیری همونجوری ضربه بزنی شانسی بخوابه... 80درصد باخت حاجی پور 65 درصد اسفندیار و 90 درصدسرمربی مقصرین باخت بودن. باخت مهم نیست شناخت و بکارگیری و هماهنگی و ریتم و سرعت و عکس العمل مهمه.
Netherlands
ناشناس
۱۶:۱۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
متاسفانه همه گیج میزدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
یه مربی خارجی خوب بیارید تیم های ملی ما با مربیان ایرانی موفق نخواهند شد نمیدونم علتش چیه،الان که باید یه مربی خوب خارجی بیاریم تا بازیکنان جوان ما را تربیت کنه رفتیم یه مربی ایرانی آوردیم باید مثل ژاپن یه مربی با دانش بیاریم تا این بازیکنان جوان را از نظر فنی تربیت کنه
آخرین اخبار