راه اندازی خوابگاه متاهلین در دانشگاه علوم پزشکی مازندران

در راستای تشویق به ازدواج، خوابگاه متاهلین در دانشگاه علوم پزشکی مازندران راه اندازی می‌شود.

حجت الاسلام سید حسین حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به برگزاری این جشن مبارک پس از وقفه ۲ ساله، گفت: ما در صدد هستین تا با پیگیری از مسئولان دانشگاه، خوابگاه متاهلین را در راستای تشویق به ازدواج در دانشگاه راه اندازی کنیم.

او با قدردانی از تمام مسئولان و سازمان‌هایی که در برگزاری این مراسم با دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری مشارکت کردند، افزود: زوجین حاضر، ۵ اصل را باید در زندگی رعایت کنید که نخست احترام به خود خانه یا همان محل زندگی‌تان است که محل آرامش است و آن را محل عبادت قرار دهید.

حجت الاسلام حسینی گفت: اصل دوم، اصل حرمت زوجیت است و قرآن به جان پدر و مادر‌ها قسم می‌خورد که نشان از حرمت این جایگاه دارد.

او افزود: اصل سوم اصل معنویت و باور اثرگذاری امور معنوی در کنار امور مادی در زندگی ما است؛ استغفار، نماز، خیرخواهی ما در قبال دیگران، پرهیز از ظلم و اموری از این دست، امور معنوی است که در زندگی باید جریان داشته باشد.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: اصل چهارم، طهارت در کسب است و تلاش کنید تا سفره خانه شما، پاک باشد.

او افزود: اصل پنجم، اصل تفاهم است که بسیار مهم است؛ نباید تصور کنیم حتما باید در تمامی امور باید تفاهم داشته باشیم و هر چه ما می‌گوییم باید طرف مقابل بپذیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار