بخشی‌زاده گفت: ما باید طبق قانون ۱۰ درصد از بودجه برنامه‌های تولیدی را به امر جمعیت اختصاص دهیم، که این سیاست با شیب مناسبی در حال اجراست.

علی بخشی‌زاده، معاون صدای رسانه ملی درباره برنامه‌های معاونت صدا پیرامون افزایش جمعیت گفت: یکی از مهمترین محور‌های عملیاتی برنامه‌سازی با محوریت خانواده ازدواج آسان، ازدواج پایدار، ازدواج به‌هنگام و ازدواج ساده است. ما به‌طور دائم در برنامه‌هایمان این چهار مولفه در امر ازدواج را با استفاده از نظر کارشناسان و روان شناسان تبلیغ می‌کنیم.

بخشی‌زاده ادامه داد: تمام شبکه‌ها برنامه‌های خانواده‌محور دارند، که یکی از مهمترین بخش‌های برنامه‌هایشان مقوله ازدواج و جمعیت است. از آنجایی که آمار سقط جنین در کشور مناسب نیست، ما اگر بتوانیم این موضوع را به خوبی تبیین و تحلیل کنیم و از عواقب روانی این مسئله باخبرشان کنیم، بسیاری از افرادی که ناآگاهانه در ورطه سقط جنین می‌افتند، از کارشان منصرف می‌شود. 

معاون صدای رسانه ملی با بیان اینکه به‌طور غیرمستقیم این سیاست‌ها به مقوله افزایش جمعیت می‌پردازد، افزود: تمام شبکه‌های رادیویی به موضوع افزایش جمعیت توجه دارند و ما باید طبق قانون ۱۰ درصد از بودجه مصوب برنامه‌های تولیدی را به امر جمعیت اختصاص دهیم. این سیاست با شیب مناسبی در حال اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار