داوطلبان پذیرفته شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ۱تیر باید مدارک خود را در سامانه این وزارتخانه بارگذاری کنند.

براساس گزارش‌ها، تکمیل فرم اطلاعات فردی داوطلبان آزمون استخدام معلم برای بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش از طریق سامانه my.medu.ir انجام می شود به همین علت ضروری است داوطلبان از ۱ تیر  حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت با مراجعه به سامانه مذکور با استفاده از گزینه ورود از طریق درگاه دولت و استفاده از شماره همراه با مالکیت شخص داوطلب، نسبت به تکمیل دقیق فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز:
عکس پرسنلی
تصویر تمامی صفحات شناسنامه
تصویر کارت ملی
و سایر مدارک مورد نیاز

مراحل فرایند ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش
 
مرحله اول
داوطلبان واحد شرایط باید مدارک خود اظهاری در زمان ثبت نام در آزمون مذکور ارئه کنند و همچنین بررسی ویژگی‌های جسمانی و روانی در این مرحله مطابق زمان معین شده توسط این وزارتخانه را انجام دهند.
مرحله دوم
پس از انجام اقدامات مرحله اول و دریافت معرفی نامه عکس دار از کارگروه مرحله اول، متقاضیان باید  کارنامه اولیه خود که از سوی سازمان سنجش منتشر شده را پرینت گرفته و در زمان مشخص شده برای ارزیابی و مراحل تکمیلی به حوزه ارزیابی مراجعه کنند. 
تذکرات
۱. با توجه به این‌که ارزیابی تکمیلی در حوزه‌های ارزیابی به صورت گروهی انجام خواهد شد عدم مراجعه داوطلب در زمان مشخص شده به منزله انصراف تلقی می‌شود.
۲. داوطلبانی که در دو کد شغل محل حائز امتیاز معرفی شده‌اند استان محل انجام ارزیابی تکمیلی، الویت انتخاب اول داوطلب است. بنابراین مدارک مورد نیاز خود را باید به استان الویت اول خود ارائه دهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.