فاطمی گفت: تمامی ادارات واقع در بلوار دانشجو موظف هستند فضای سبز خود را برای استفاده عموم فراهم کنند.

مهران فاطمی استاندار یزد گفت: حداکثر زمان برای توافق در این زمینه یک ماه است و تمامی اداراتی که در این محور قرار دارند و مشمول این طرح که می‌تواند به زیبایی شهر و افزایش امکانات تفریحی مردم کمک کند باید اقدامات لازم را انجام دهند و هیچ اداره‌ای اجازه استنکاف در این زمینه را ندارد.

 عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد نیز در رابطه با این موضوع، با بیان اینکه یکی از مواردی که می‌تواند به شهر زیبایی خاصی بدهد و زمینه استفاده مردم را هم فراهم کند، بحث عقب‌نشینی برخی ادارات و اختصاص فضای سبز به خیابان است، اظهار داشت: در بلوار دانشجو این اقدام در پارک شادی و مجتمع امام علی (ع) با همکاری ارشاد انجام شده است.

او ادامه داد: این اقدام سبب می‌شود تا بلوار دانشجو ظاهری بسیار زیباتر از قبل پیدا کند و مردم بتوانند از خدمات ایجاد شده استفاده کنند. 

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: برداشته شدن دیوار کارخانه نوآوری درخشان هم یکی دیگر از مواردی است که در این حوزه اگر اتفاق بیفتد علاوه بر اینکه زمینه استفاده مردم را فراهم می‌کند بلکه زیبایی کارخانه را هم بیش از پیش و به صورت عمومی نمایان می‌کند.

 ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد هم با اشاره به اینکه در صورت توافق شهرداری یزد تمامی اقدامات لازم برای بهسازی فضای سبز را انجام می‌دهد گفت: در ارتباط با فضای سبز با ارشاد تفاهم‌نامه‌ای داشتیم که در ادامه پارک شادی که شهرداری راسا اقدام به عقب بردن حصار‌ها کرد، فضای سبز مجموعه امام علی (ع) هم با همکاری خوب مدیرکل ارشاد به صورت عمومی در اختیار مردم قرار گرفت و شهرداری هم ساماندهی کامل این مجموعه را انجام داد.

او خاطرنشان کرد: با مدیران سایر دستگاه‌هایی که در این بلوار حضور دارند و امکان عقب بردن حصار وجود دارد نشست داشتیم که صنعت و معدن در این حوزه موافقت اولیه‌ای انجام داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.