مدیرعامل کشتیرانی گفت: شرکت کشتیرانی در سه ماه نخست امسال رشد ۲۰ درصدی در جابه جایی و حمل کالا داشته است.

محمد رضا مدرس خیابانی در مراسم روز جهانی دریانوردی گفت: سالی که گذشت بسیار برای حوزه حمل و نقل دریایی پر رونق بوده و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران موفقیت‌هایی را کسب کرده است. سال گذشته در حمل و نقل دریایی رکوردهای درآمدی و جابه جایی محقق شد اما امسال برای حمل و نقل دریایی سال پر رونقی نیست.

او در خصوص عملکرد شرکت کشتیرانی گفت: عملکرد  ما در حوزه جابه جایی در مقایسه با سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته و امسال با توجه به شعار سال تکلیف داریم با تلاش هایی که انجام می دهیم، رشد تولید  در حوزه تجارت داشته باشیم  چراکه تجارت نقش اساسی در حوزه حمل و نقل به لحاظ جابه جایی کالا دارد.

مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در حوزه لجستیک هم  تکالیفی بر عهده ما گذاشته شده و در جهت تبدیل به یک شرکت لجستیکی و حمل ونقل چند وجهی از شرق دور تا کشورهای منطقه از جمله هند، چین و  کشورهای  آسیای دور  از جمله  روسیه ، قزاقستان  به صورت ترکیبی کالاهایی را جابه جا می کنیم. 

مدرس خیابانی گفت: چند روز گذشته رئیس جمهور  در کشور ونزوئلا  حضور داشت و اعلام شد کشتیرانی مجموعه کالاها را به دور ترین  نقاط جابه جا می کند و این افتخار نصیب ایران  شده است که خطوط کشتیرانی منظم را راه اندازی کند.

او افزود: امروز روز  جهانی دریانورد است و این اتفاقات رخ نمی‌داد و موفقیت ها کسب نمی شد مگر به همت دریانورددان و این افراد با همت و تلاشی که می کنند رضایت مندی را در این بخش افزایش خواهند داد.

مديرعامل شركت کشتیرانی گفت: جذب و آموزش نیروهای دریانورد را در مقایسه با گذشته افزایش داده ایم چراکه  کمبود نیروی انسانی  باعث  آسیب رساندن به اهداف و مجموعه های ما می شود بنابراین در سال گذشته مجوز ۴۰۰ نفر و امسال ۳۲۰ نفر را برای آموزش دریافت کرده ایم.

برچسب ها: حمل کالا ، کشتیرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار