مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان دریافت هرگونه وجه به بهانه تحویل کارنامه و ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی را تخلف و ممنوع اعلام کرد.

مسعود حمیدی نژاد گفت: همه مدیران و معلم‌های مدارس دولتی نسبت به ممنوعیت دریافت وجه آگاهی دارند، ولی در برخی مواقع به دلیل مشکلات و هزینه‌های مدارس نظیر؛ پرداخت قبوض آب، برق، گاز و سایر هزینه‌های جانبی، تصور می‌کنند که به دلایل یاد شده می‌توانند از دانش آموزان و والدین آن‌ها مبالغی دریافت کنند.

او می‌گوید: دریافت وجه به هر مبلغ و به هر بهانه‌ای در مدارس دولتی ممنوع است، افزود: اگر والدین یا دانش آموزان چنین تخلفی از سوی مدیر مدرسه مشاهده کردند، با مراجعه به سامانه بازرسی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان مراجعه کرده و نسبت به ثبت و گزارش شکایت اقدام کند.

حمیدی نژاد گفت: بخشنامه‌های مربوط به تخلف بودن وجه از دانش آموزان و والدین به مدیران ابلاغ شده و بازرسان اداره آموزش و پرورش خوزستان تخلف‌های مدیران مدارس را رصد و پیگیری می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان می‌گوید: درصورتیکه مدیران تخلف داشته باشند و اثبات شود، حتما برخورد‌های لازم در این زمینه انجام خواهد شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
ببخشید میشه لطف کنید بفرمایید مدرسه دولتی کجا وجود داره؟!!!! ما هر مدرسه ای مراجعه میکنیم یا غیر دولتیه یا هیات امنایی یا شاهد یا نمونه یا تیزهوشان .... همه و همه شهریه میگیرن. آیا اصلا دیگه چیزی به اسم مدرسه دولتی وجود داره؟؟؟
شاید توی روستاهای دورافتاده وجود داشته باشه. توی مرکز استان که ما مدرسه دولتی ندیدیم