معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از نخاله برداری بیش از ۷۰۰۰ تن در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

حبیب خوش فطرت معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: طی دو ماه نخست سال اقدامات مختلفی برای بالا بردن سطح ایمنی محور‌های مواصلاتی استان انجام گرفته که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نصب حدود ۱۵۰ عدد گاردریل و جمع آوری و تعمیر افزون بر ۴۵۰ عدد گاردریل دیگر اشاره کرد.

وی همچنین به نصب بیش از ۱۲۷۴ متر نیوجرسی، تعمیر چراغ‌های روشنایی و تابلو‌های برق به تعداد ۸۵ عدد در محور‌های مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه راه‌ها بالغ بر ۱۰۰۰ کیلومتر، نصب بالغ بر ۸۰۰ عدد تابلو و علائم ایمنی و جمع آوری، بازسازی و تعمیر نزدیک به ۹۴۴ عدد تابلو و علائم ایمنی دیگر و شستشوی نزدیک به ۴۹۰۲ تابلو و علائم حریم راه در محور‌های ارتباطی استان از سایر اقدامات انجام شده حوزه ایمنی و راهداری در دو ماهه اول سال بوده است.

خوش فطرت همچنین ایجاد ۲۰ سرعت گیر و رنگ آمیزی بیش از ۳۰۰ عدد سرعت گیر، تعمیر و نصب بیش از ۲۰۰ عدد چراغ‌های هشدار چشمک زن، ۳۲۵ اخطار به متجاوزان حریم راه و اجرای ۳۶ حکم قضایی در این خصوص را به عنوان سایر اقدامات حوزه راهداری در این مدت عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.