سرپرست فرمانداری بافق گفت: با در نظر گرفتن چشم انداز ۲۰ ساله، بیش از ۷۸۰ میلیارد تومان برای ۱۴ طرح نیمه تمام آموزش و پرورش و شروع طرح‌های جدید اعتبار لازم است.  

ابوالقاسم دهقان سرپرست فرمانداری بافق در نشست علنی سومین دوره مجلس دانش آموزی شهرستان گفت: تا شروع سال تحصیلی جدید لازم است برای بازسازی و مرمت برخی مدارس، تکمیل مدارس نیمه ساز و جایگزینی آن‌ها به جای مدارس فرسوده و همچنین تکمیل اردوگاه و مجتمع‌های آموزشی و ورزشی اقدام شود.

او خاطرنشان کرد: از محل مسئولیت‌های اجتماعی معادن شهرستان و نیز عوارض فروش، ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار، برای تکمیل چهار مدرسه نیمه ساز و بازسازی‌های مدارس تا اول مهر درنظر گرفته شده است.

دهقان عنوان کرد: قرار شد جلسه‌ای با حضور استاندار و معادن گذاشته، چشم انداز ۲۰ ساله‌ای برای آموزش و پرورش شهرستان دیده و برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام و آغاز طرح‌های جدید آن و دیگر طرح‌های شهرستان برنامه‌ریزی شود. 

او تصریح کرد: باتوجه به پیش بینی کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان و درنظر گرفتن چشم انداز ۲۰ ساله، بیش از ۷۸۰ میلیارد تومان برای ۱۴ طرح نیمه تمام آموزش و پرورش و آغاز طرح‌های جدید آن اعتبار لازم است. 

 ۲۰ درصد مدارس شهرستان بافق تخریبی یا نیازمند مرمت هستند که این یعنی هشت مدرسه تخریبی است و حدود ۹ مدرسه نیاز به مقاوم سازی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.