سوختگیری با کارت سوخت شخصی در مازندران به ۶۴ درصد رسید.

سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت:با رصد سیستمی روزانه آمار فروش در جایگاه‌های سوخت استان از ابتدای طرح، میزان تراکنش با کارت‌های هوشمند سوخت در حال افزایش بوده و به ۶۴ درصدی رسیده  است.

او افزود: در راستای مدیریت مصرف و توزیع بهینه سوخت و برابر بند ح تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور طرح الزام استفاده از کارت‌های هوشمند سوخت شخصی در دستور کار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران قرار گرفته و به همین منظور از ابتدای امسال این طرح در مازندران نیز به اجرا در آمده است.

رجب پور گفت: بمنظور کنترل و پایش میزان مصرف سوخت، جلو گیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی و همچنین حفظ وصیانت از سرمایه ملی و ردیابی از کارت‌های جامانده و مفقود شده، طرح ساماندهی کارت‌های آزاد جایگاه‌های سوخت در سطح کشور و از جمله در مازندران اجرا شد.

او افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه SCS.NIOPDC.IR کارت‌های سوخت هوشمند جامانده در جایگاه‌ها را رصد و پیگیری کنند.

رجب پور گفت: در صورتی که کارت‌های ثبت نام شده سوخت به دست مشتریان نرسیده باشد برای حصول اطمینان و رهگیری آن با مراجعه به پلیس + ۱۰ و دریافت کد پیگیری مرسوله پستی، در باجه معطله اداره پست آن را دریافت کنند.

او افزود: میزان سهمیه یارانه‌ای در هر ماه به میزان ۶۰ لیتر و سهمیه نرخ دوم به میزان ۱۵۰ لیتر در کارت سوخت شخصی افراد شارژ می‌گردد با این توضیح که ۶۰ لیتر سهمیه یارانه‌ای تا ۹ ماه در کارت‌ها قابل ذخیره می‌باشد و مقدار ۱۵۰ لیتر سهمیه نرخ دوم تا پایان همان ماه معتبر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.