معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: درآمد‌های حاصل از کشفیات مواد مخدر، صرف تقویت اقدامات کمیته مقابله و اقدامات پیشگیرانه از اعتیاد شود.

  سرهنگ علی رحیمی امروز در جلسه بررسی اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در استانداری به ریاست معاون سیاسی اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: سیستان و بلوچستان به لحاظ خسارات مادی و معنوی در حوزه مقابله و کشف و ضبط مواد مخدر نسبت به کل کشور بیشترین آسیب و تلفات را میبیند.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین به لحاظ آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر و شیوع اعتیاد در معرض بیشترین آسیب‌ها قرار دارد.

وی افزود: از طرفی درآمد‌های ناشی از کشف و ضبط مواد مخدر و مصادره خودروها، منازل و عواید ناشی از مبارزه با پولشویی درآمد‌های مواد مخدر بیشترین درامد را در بین استان‌های کشور دارد، ولی به نظر می‌رسد اقدامات انجام شده در استان متناسب با خسارت‌ها و آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر و همچنین درامد‌های اقدامات مقابله‌ای حوزه مواد مخدر نیست.

این مسئول ادامه داد: مسئولان استان باید در جذب و بکارگیری این منابع و هزینه کرد این درآمد‌ها پیگیری ویژه داشته باشند.

سرهنگ رحیمی بیان کرد: برای تحقق این مهم در برنامه بودجه و یا خود دولت باید تصمیمات لازم گرفته شود، زیراکه این استان پیشانی مقابله با مواد مخدر است.

وی تاکید کرد: با توجه به جمعیت نوجوان و جوان سیستان و بلوچستان نسبت به سایر استان‌ها لازم است برای پیشگیری از شیوع اعتیاد توجه ویژه به ین منطقه صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار