امیر حسین هدایی گفت: برای ارتقای رنکینگ خود قرار است در ۳ مسابقه شرکت کنم.

امیرحسین هدایی لژیونر تنیس روی میز درباره وضعیتش در لیگ فرانسه اظهار کرد: فینال باشگاه های فرانسه دوم شدیم و نقره گرفتیم. مسابقه خیلی سختی بود و تیم حریف رنک ۱۸ دنیا را داشت و ۲ بازیکن ۳۰ دنیا و یک بازیکن ۷۰ دنیا را داشت و آنها قهرمان شدند و ما دوم شدیم. 

او درباره برنامه های خود در تنیس روی میز  گفت: در  ۳ مسابقه اسلوونی ، تونس و کرواسی برای ارتقای رنکینگ خود و آمادگی بیشتر در بازی های آسیایی هانگژو و قهرمانی آسیا شرکت می کنم که ان شا الله تمام تلاش خود را می کنیم که در بخش انفرادی و تیمی مدال بگیریم.تمام تلاش خود را می کنم که بهترین نتیجه را در آن مسابقات بگیرم. 

هدایی درباره وضعیتش قراردادش در باشگاه فرانسه گفت: تیمم  ۲ سال دیگر قراردادم را تمدید کرد و پروژه بزرگی برای تیممان در نظر گرفتند که برای سال بعد به pro Aبرویم و بازیکنان خوبی گرفته است. 


او درباره مسابقات قهرمانی جهان عنوان کرد: حریفم یک سال پیش در بین ۲۵ دنیا بود و بازیکنان خوب دنیا را برده است و خیلی بازیکن سرشناسی است. من در بازی می توانستم او را ببرم اما بازی ۵۰-۵۰ به سمت او چرخید و سبک دفاعی بازی می کرد و راکت از راه دور است که ما در ایران نداشتیم. قبل از اردو هم درخواست کرده بودم که اگر امکانش هست بازیکنی دارای چنین سبکی به اردو اضافه کنند که حالا انجام نشد و این سبک را نداشتیم و تمرین نکرده بودم. قبل از مسابقات تصور می کردم با چنین بازیکنانی مسابقه برگزار کنیم برای همین درخواست کرده بودم اما میسر نشد. 


هدایی گفت: من باید در ۳ مسابقه در تونس ، اسلوونی و کرواسی باید شرکت کنم و بعد از آن قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی هانگژو را پیش رو داریم و بلافاصله لیگ فرانسه شروع می شود و سال مهم سال المپیک را خواهیم داشت. هدفم این است که بهترین عملکرد در هانگژو داشته باشم. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار