بورنموث در اقدامی شوکه کننده دست به اخراج گری اونیل زد، مربی که این تیم را از سقوط نجات داده بود.

باشگاه بورنموث امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که گری اونیل را از مربیگری این تیم برکنار کرده است. اونیل ابتدا در ماه آگوست به عنوان مربی موقت، جانشین اسکات پارکر شد و با نتایج خوبی که کسب کرد، در ماه نوامبر با او یک قرارداد ۱۸ ماهه بستند.

این مربی ۴۰ ساله با وجود این که بورنموث از شانس‌های اصلی سقوط به شمار می‌رفت، توانست این تیم را در لیگ برتر نگه دارد. او در مدتی که مربی تیم بود، ۳۶ امتیاز کسب کرد و تیم جنوبی را به رده پانزدهم جدول رساند.

در بیانیه بورنموث آمده است: «امروز تایید می‌کنیم که مسیرمان را از سرمربی تیم، گری اونیل جدا کرده‌ایم. گری در حالی باشگاه را ترک می‌کند که فصل قبل در ۳۷ بازی هدایت تیم را در دست داشت، او ابتدا مربی موقت بود و سپس در ماه نوامبر برای اولین بار به عنوان سرمربی انتخاب شد.

به دست آمدن ۱۰ برد و ۶ تساوی در لیگ برتر کافی بود تا جایگاه باشگاه در لیگ برتر را حفظ کند و عملا چهار بازی مانده به پایان فصل و به دنبال کسب نتایج به یادماندنی در ماه آوریل، بقای تیم در لیگ برتر تضمین شد.»

بیل فولی، مالک باشگاه که سال گذشته بورنموث را از ماکسیم دمین روس خرید، گفت: «دستاورد گری در فصل قبل چیزی است که همیشه قدردان آن هستم. تصمیم سختی بود، ولی در آستانه فصل جدید با تامل زیاد درباره این که بهترین وضعیت برای باشگاه چیست، گرفته شد.»

برچسب ها: بورنموث ، فوتبال ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار