مسؤول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان سمنان گفت: اجتماع ۷۰۰ نفری اساتید بسیجی و انقلابی در ۳۱ خرداد در دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

محمد روحانی‌مقدم مسؤول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی استان سمنان اظهار کرد: ۳۱ خردادماه سالروز شهادت مردی از تبار عرفان و حماسه، دانشمندی متعهد و متخصص شهید مصطفی چمران است و به همین مناسبت به نام روز ملی بسیج اساتید نامگذاری شد.

وی با اشاره به اینکه امسال هم مصادف با ۳۱ خردادماه برنامه ملی و حماسه ملی استادان بسیجی را در کشور خواهیم داشت، گفت: در استان سمنان نیز این حماسه به ۲ شکل متمرکز و استانی برگزار می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی استان سمنان با بیان اینکه حماسه حضور ۳۰ هزار استادان بسیجی و انقلابی در دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در استان سمنان هم از مجموع یک‌هزار استاد بسیجی قرار است، در روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه، اجتماع ۷۰۰ نفری اساتید بسیجی و انقلابی در دانشگاه‌های این استان برگزار شود تا حماسه‌ای دیگر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خلق شود.

روحانی‌مقدم با اشاره به اینکه این مراسم در مرکز استان سمنان هم با حضور استادان بسیجی در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود، گفت: امسال با شعار «استاد بسیجی؛ جهاد تبیین و امیدآفرینی اعتلای نظام حکمرانی» این همایش و حماسه ملی رقم خواهد خورد و امیدواریم استادان بسیجی و انقلابی در این مراسم با حضور خودشان اعلام حضور و اقتدار داشته باشند و بتوانند قدرت علمی و نخبگانی خود را به نمایش بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار