مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری در راستای تبیین طرح توان‌افزایی و اشتغالزایی زنان روز دوشنبه ۲۹ خرداد با جمعی از زنان فعال بخش شیدای شهرستان بن دیدار کرد.

زهرا حبیبی در این دیدار با تاکید بر همکاری لازم برای اجرای هر چه بهتر طرح توان افزایی و اشتغالزایی زنان، اظهار داشت: این طرح با هدف ارتقای آگاهی زنان نسبت به اشتغال و ضرورت آن، آموزش مهارت‌های موردنیاز زنان، افزایش عزت‌نفس بانوان، تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی ادامه داد: هریک از بانوان واجد شرایط که دارای مدرک فنی و حرفه‌ای باشند می‌توانند از تسهیلات مشاغل خانگی استفاده کنند از همین رو می‌طلبد تا این بانوان شناسایی و چنانچه متقاضی باشند، روند اداری آن در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مشارکت گروه‌های مردم نهاد در اجرای این طرح تاثیر بسزایی دارد و در شهرستان‌ها تلاش شود از این ظرفیت به نحو مناسبی استفاده شود.

حبیبی با بیان اینکه طرح توان افزایی زنان سرپرست خانوار از طرح‌های جدیدی است که در دولت سیزدهم آغاز شده است، افزود: اشتغال خانواده‌محور، اجرای طرح‌های کسب و کار پایدار و توجه به زنان سرپرست خانوار در اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم قرار دارد.

گفتنی است در این نشست نماینده شورای شهر یانچشمه و تعدادی از بانوان حاضر به بیان مظالبات و دغدغه‌های خود پرداختند.


بیشتر بخوانید


احداث پارک بانوان و پیست پیاده روی، رفع مشکل پرداخت تسهیلات از جمله این دغدغه‌ها بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار