معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: موافقت اصولی برای راه‌اندازی یک مجتمع گردشگری از سوی بخش خصوصی صادر شد.

مرتضی محمدیان دهکُردی گفت: برای راه‌اندازی این مجتمع گردشگری ۱۶۶ میلیارد و ۷۸۹ میلیون ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی افزود: با بهره‌برداری از این مجتمع گردشگری در شهرستان شهرکرد زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۹ نفر فراهم خواهد شد.


بیشتر بخوانید


محمدیان تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری معروف به بام ایران، بیشترین ارتفاع از سطح دریا را دارد و سرچشمه رودخانه‌های بزرگی مانند زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز بوده که به‌واسطه جاذبه‌ها بی‌شمار در حوزه طبیعت‌گردی به‌عنوان "بهشت بوم‌گردی ایران" معروف شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۶:۵۸ ۰۱ تير ۱۴۰۲
سلام و درود صنعت گردشگری یکی از پر درآمدترین صنعت ها در جهان می‌باشد و متاسفانه در ایران در این زمینه کم کاری شده و بها داده نشده اما در مسافرت‌هایی که داشته ایم به عینه شاهد و ناظر این مهم بوده و در استان ما که دیگر در حد فاجعه می‌باشد ای کاش مسئولین امر گردشگری در سطح استان و جاهای دارای پتانسیل جذب گردشگر برنامه های را در دستور کار قرار میدادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
آب چهار محال را که غارت گردید ببینید هوای آن را چطور میشود نابود کنید
Iran (Islamic Republic of)
ههه
۱۹:۰۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
بخش خصوصی ؟می شود در خبر این بخش خصوصی را معرفی کنید قراره عده ای به نان و نوا برسند مثل زاگرسا که هر چی پولدار و مایه داره پولشون چندین برابر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
موافقت اصولی قبل از هر گونه اقدام گرفته میشه نه بعد از ساختن پروژه تازه این شهرک با رستوران شکل چغا از یکی از ما بهترون است که احتیاج به موافقت اصولی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
یونسی
۱۳:۴۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
بام ایران بروجن بهترین منطقه گردشگری با وجود منطقه نمونه گردشگری سیاسرد. تالاب چغاخور و گندمان و صدها جاذبه گردشگری دیگر.
Iran (Islamic Republic of)
شهیاد
۱۶:۱۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
کاش یک ذره فقط یک ذره فهم تو وجود خودت و اون همشهریای نادونت بود که تا اسم شهرکرد میاد یهو برق نگیردتون و بدوین وسط بروجن بروجن کنین...آخه ابله حالا که دلت می خواد، اگه به ارتفاع باشه که خیلی از روستاها و شهرهای کوچیک هستن که بالای کوه ساخته شدن الان اونا رو باید بگن بام ایران؟ بین مراکز استانها این انتخاب صورت گرفته کوچکترین سود و منفعتی هم برا شهرکرد نداشته اینو خیالتو راحت کنم که فکر نکنی بام ایران بودن سود خاصی داره. بعدم بنده خدا برو فکر دو قطره آب باش برا شهرت که دو روز دیگه از تشنگی نمیرین ول کن این حاشیه های تاریخ گذشته مسخره رو...کی دیگه شماها می خواین سر عقل بیاین؟ نصف مناصب استان هم گرفتین هنوزم حریص یه عنوانین که به شهرکرد دادن...واقعن شرم آوره بعضی از حرکات مردمان این استان و باعث عقب موندگیش شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
ایران را با مخروبه کنید آسایش آرامش مردم منطقه را دست خورده کنید جز تخریب بنام سازندگی چیزی نمی دانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
شهر شیدا و شهرهای شمالی می‌توانند مقصد خوب گردشگری برای استان و استانهای همجوار باشند
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۲۲:۱۷ ۰۲ تير ۱۴۰۲
تورو خدا این شهرک شیدا کی را میوفته مسولین چهار محال یکم بفکر باشید
آخرین اخبار