۵۲ سوله مدیریت بحران که در اختیار سازمان ورزش شهرداری تهران بود به مدیریت بحران بازگردانده شد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: توافق بین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با سازمان ورزش شهرداری، درباره واگذاری پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران مناطق شهرداری تهران است که سال‌ها در اختیار سازمان ورزش بوده و از محیط آن برای ورزش بانوان استفاده می‌شده است.

علی نصیری افزود: بر مبنای توافق صورت گرفته علاوه بر این که ورزش بانوان حذف نمی‌شود، بلکه ارتقا هم پیدا می‌کند و می‌توانیم از ظرفیت این پایگاه‌ها برای تامین سرانه‌های مدیریت بحران شهر استفاده کنیم.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: تجهیزاتی که لازم است تا شهروندان تهرانی برای زمان بحران در اختیار داشته باشند در بخش‌هایی از سوله‌های بحران ذخیره می‌شود و بانوانی که از این پایگاه‌ها به ورزش می‌پردازند با آموزش‌های مدیریت بحران مثل امداد و نجات، اطفای حریق، کمک‌های اولیه و تمرین‌های عملیاتی آشنا می‌شوند و در این کلاس‌ها نیز شرکت می‌کنند.

نصیری افزود: از این پس پایگاه‌هایی که در اختیار مدیریت بحران قرار دارد و امکان این کاربری در آن‌ها وجود دارد نیز به این ظرفیت ۵۲ پایگاهی که پیش از این در اختیار سازمان ورزش بود اضافه می‌شود و همه پایگاه‌های ما با تعریف واحد در سطح نواحی به فعالیت خواهند پرداخت.

در ادامه حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران نیز گفت: بر مبنای این توافقنامه، هم نظر مدیریت بحران درباره تامین زیرساخت‌های مورد نظر و هم سرانه ورزشی مورد نیاز بانوان در شهر تهران تامین خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار