اصفهان میزبان کمپ تمرینی فدراسیون جهانی تنیس روی میز

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: کمپ تمرینی فدراسیون جهانی تنیس روی میز با هدف توسعه آموزش در اصفهان برگزار می شود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با بیان اینکه  این طرح با عنوان طرح فدراسیون جهانی در کشور‌های مختلف و با هدف توسعه آموزش بازیکنان و مربیان کشور‌ها انجام می‌شودگفت: فدراسیون تنیس روی میز با اعتماد و اعتقاد به استان اصفهان به عنوان یکی از بازوان اصلی خود دو طرح بین الملی کمپ تمرینی را به این استان واگذار کرد تا مسابقات آن برگزار و مدیریت شود.

مهدی تکابی افزود:در بخش اول اردو که نهم تیرماه برگزار خواهد شد بازیکنان تیم ملی قطر، منتخبان نوجوان و جوانان اصفهان و شش نفر از بازیکنان منتخب رده‌های پایه کشور که مجموعاً ۲۲ بازیکن هستند در اردو و زیر نظر چهار مربی قطری، مدرس فدراسیون جهانی، محسن شیشه گرها، یوسف شریفی مربی تیم ملی نونهالان و حشمت شریفی به عنوان سرپرست بازیکنان ایرانی شرکت می‌کنند. از بین مربیان اصفهانی نیز محمد طائبی‌پور و محمد گودرزی حضور دارند. دبیر هیئت تنیس استان نیز سرپرستی کل اردو را بر عهده دارد.

او ادامه داد: در بخش دوم اردو نیز پس از گذشت ۹ روز ابتدایی، اردوی ایران و قطر را با حضور همین افراد برگزار خواهیم کرد که مربیگری آن بر عهده محسن شیشه گر‌ها مربی تیم ملی است.

تکابی در تشریح برنامه‌های پیش روی هیئت تنیس هم گفت: امیدواریم این اردو در ارتقا سطح فنی بازیکنان ایران و اصفهان تاثیر داشته باشد و نصف جهان میزبان خوبی برای مسابقات ملی باشد. این دو رویداد بین المللی امسال برگزار می‌شود و علاوه بر آن ماهانه مسابقات هیئت به صورت روتین برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: ما یک کمپ تمرینی را تحت عنوان کمپ تمرینی نصف جهان تاسیس کرده‌ایم که هر ماه برترین‌های اصفهان با مربیان نخبه ایران و استان کار خواهند کرد. همچنین رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های آقایان، نوجوانان و جوانان اصفهان را پیش رو خواهیم داشت که نشان دهنده تقویم شلوغ هیئت تنیس روی میز است.

کمپ تمرینی بین المللی فدراسیون جهانی تنیس روی میز با شرکت بازیکنان پایه استان اصفهان و تیم‌های ملی قطر در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از نهم تیر ماه به مدت ۲۰ روز و با میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار