فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۸۲۷ کیلوگرم انواع مواد افیونی و دستگیری سه سوداگر مرگ در عملیات مقتدرانه پلیس خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان   اظهار داشت: در راستای کنترل تحرکات باند‌های قاچاق در جنوب شرق کشور، با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های مهرستان و ایرانشهر سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر قاچاق مواد مخدر در مناطقی از شمال و جنوب استان به دست آمد که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیر‌های تردد قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی ایرانشهر و مهرستان در جنوب و مناطق حاشیه‌ای شهرستان زاهدان در شمال استان شناسایی و ماموران انتظامی به صورت هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند طرح مهار موفق شدند محموله‌های مورد نظر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان، سه سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از خودرو‌های آن‌ها و محل حضور قاچاقچیان مقدار ۸۲۷ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل ۷۵۵ کیلوگرم تریاک و ۷۲ کیلو و ۹۵۰ گرم شیشه کشف و در این رابطه نیز چهار دستگاه خودرو سواری توقیف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار