حضور به موقع نیرو‌های پلیس ۱۱۰ مانع از خودکشی پسر جوان در شهرستان میاندورود شد.

سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ و اعلام یک مورد اقدام به خودکشی در ابتدای شهر سورک، مراتب به سرعت به یکی از واحد‌های نزدیک محل اعلام شد.

او افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارکنان پلیس ۱۱۰ در صحنه حاضر و مشاهده کردند که پسر جوانی قصد پرتاب نمودن خود از روی پل عابر پیاده را دارد و تعدادی از اهالی و عابران در محل تجمع دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: با اقدامات به موقع روانشناسی و کنترل هیجانات فرد توسط همکاران انتظامی در محل حادثه، از خودکشی و مرگ حتمی پسر جوان جلوگیری شد و این جوان ضمن معرفی به دایره مشاوره و مددکاری کلانتری شهر سورک، علت ارتکاب به این اقدام را مشکلات خانوادگی ناشی از طلاق والدین و استفاده از داروی اعصاب و روان توسط خودش عنوان کرد.

سرهنگ ساداتی با اشاره به این که اقدامات درمانی و رفع مشکل وی در دستور کار کارشناسان دایره مشاوره و مددکاری قرار گرفت، افزود: با ایجاد دایره مشاوره و مددکاری در کلانتری ها، شهروندان می‌توانند در صورت لزوم از خدمات رایگان این مراکز در زمینه‌های مختلف شغلی، تحصیلی و مشاوره‌ای بهره‌مند شوند.

برچسب ها: خودکشی پسر ، پلیس 110
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.