معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی مازندران از معافیت جدید سربازی برای خانواده‌های دارای فرزند معلول خبر داد.

سرهنگ محمدرضا کریم پور معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در راستای حمایت از خانواده‌های دارای فرزند معلول و برابر ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح، معافیت تنها فرزند ذکور سالم خانواده‌های دارای فرزند معلول شدید، به ماده ۶ قانون جامع حمایت از معلولان افزوده شد.

او افزود: درماده ۶ قانون خدمت وظیفه عمومی یکی از فرزندان ذکور بواسطه‌ی معلولیت پدر و یا مادر و یا دو فرزند معلول خانواده از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند که معافیت فوق نیز به این ماده افزوده شده و واجدین شرایط می‌توانند با تاییدیه سازمان بهزیستی از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) محل سکونت برای ثبت درخواست خود اقدام و از رده‌ی وظیفه عمومی شهرستان محل سکونت خود پیگیری نمایند.

سرهنگ کریم پور گفت: بعنوان مثال، در خانواده‌ی دارای یک فرزند ذکور سالم و یک فرزند معلول، در صورت تایید معلولیت شدید فرزند از سوی سازمان بهزیستی و شورای پزشکی وظیفه عمومی، تنها فرزند ذکور سالم خانواده از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شود.

او افزود: در این اطلاعیه آمده است، مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Japan
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
چی اضافه شد چرا چرت و پرت میگید؟معافیت ماده 6 از زمان دایناسورها ها بوده ولی هیچکس رو بهاش معاف نکردن.