مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی مورد نیاز برای ساخت ۱۸۵ هزار و ۲۴۲ واحد مسکونی در سطح استان تامین شده و در سامانه نهضت ملی مسکن به ثبت رسیده است.

سید محسن حمزه‌لو مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: با این آمار در حال حاضر این استان ۲ برابر سهمیه تولید مسکن شهری نهضت ملی مسکن تامین زمین کرده است.

وی ادامه داد: در بخش روستایی نیز سهمیه استان ساخت ۵۲ هزار واحد مسکونی است و در این بخش نیز مشکلی از بابت تامین اراضی وجود ندارد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در صورت شناسایی و اعلام نیاز، اراضی مورد نیاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌ها تامین می‌شود.

حمزه‌لو با اشاره به میزان تسهیلات نهضت ملی مسکن افزود: در حال حاضر تسهیلات نهضت ملی مسکن برای متقاضیان به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی ۳۶ هزار و ۶۸۴ نفر است و برای ۳۰ هزار و ۶۶ نفر تخصیص پروژه انجام گرفته است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، عملیات اجرایی ۱۹ هزار و ۲۹۴ واحد مسکونی از طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان آغاز شده است.

حمزه لو در ادامه گفت: همچنین روند پرداخت تسهیلات بانکی و انعقاد قرارداد‌ها نیز مورد توجه بوده نظارت بیشتری بر این بخش صورت می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.