مرحله دوم سم‌پاشی درختان در شامگاه امروز (یکشنبه) ۲۸ خرداد در نقاط مختلف کلان‌شهر اصفهان اعلام شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به مسیر‌های سم‌پاشی درختان شهر اصفهان در شامگاه امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم خردادماه_ که از ساعت ۲۳:۰۰ تا ۵:۰۰ انجام می‌شود، گفت: در منطقه یک پارک‌های سی‌وسه پل و کودک، منطقه سه خیابان‌های عافیت، فردوسی، گلزار و هشت‌بهشت غربی و منطقه چهار خیابان سلمان فارسی ۱ و ۲ و باغ غدیر سم‌پاشی خواهد شد.
مجید عرفان‌منش افزود: در منطقه پنج پارک‌های ملت ۱ و ۲ و سعدی، منطقه شش خیابان‌های سعادت آباد، شیخ صدوق و فرعی‌ها، منطقه هفت پارک‌های سوزچی، میخک و ترمینال بابلدشت و منطقه هشت مادی شاه‌پسند، بلوار‌های گل‌ها و شهید طاهرزاده سم‌پاشی خواهد شد.
وی با بیان اینکه در منطقه ناژوان، پارک لوله و جاده ساحلی شمال سم‌پاشی می‌شود گفت: در منطقه ۹ خیابان آتشگاه، منطقه ۱۰ خیابان‌های هدایت، سعادت، امام حسن (ع)، شهرک‌های غدیر، سپهر و گل نرگس، منطقه ۱۱ پارک‌های مدافع حرم، اقاقیا، سنبل و گلستان، منطقه ۱۲ خیابان‌های آرمان، امین عرب، بهاران، میدان‌ها، زیرگذر استقلال، پارک‌های استقلال و امین آباد و در منطقه ۱۴ مادی‌های اردیبهشت، ابوریحان و ایمان سم‌پاشی خواهد شد.
عرفان‌منش از شهروندان خواست در دوره سم‌پاشی درختان با این سازمان همکاری لازم را داشته باشند و حتی‌الامکان از قرار دادن خودروی خود در مسیر سم‌پاشی یا قرار دادن مواد غذایی در بالکن‌ها بپرهیزند و در‌ها و پنجره‌های مشرف به مسیر سمپاشی منازل خود را ببندند و چنانچه میز نانوایی‌ها در خیابان قرار گرفته باشد، ضروری است متصدیان نانوایی قبل از طبخ نان، میز‌ها را شست‌وشو دهند تا از بروز بیماری جلوگیری شود.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: برای انجام سم‌پاشی، خودروی راهنما در طول مسیر حرکت می‌کند تا بتواند اطلاع‌رسانی و حرکت آهسته سم‌پاش را برای سایر خودروها، کسبه و عابران پیاده یادآوری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.