مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: با انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار تجهیز کارگاه و عملیات تکمیل هتل ورزشکاران شهرکرد در هفته جاری آغاز شد.

موعود بنیادی فرد اظهار داشت: با پیگیری‌های اداره کل ورزش و جوانان استان و مساعدت استاندار پس از ۲۰ سال عملیات تکمیل هتل ورزشکاران شهرکرد آغاز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از پازل‌های تبدیل شدن این استان به کمپ تیم‌های ملی بهره برداری از هتل ورزشکاران است، خاطرنشان کرد: این امر در سال جاری نگاه ویژه استاندار در تزریق اعتبارات به این پروژه ورزشی را می‌طلبد.


بیشتر بخوانید


وی گفت: در سفر پارسال ریاست جمهور به استان ۲۲ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه مصوب شد که تاکنون ۹ میلیارد تومان تخصیص اعتبار شده و هتل ورزشکاران تا تکمیل و بهره برداری به ۸۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

بنیادی فرد تصریح کرد: آغاز عملیات تکمیل هتل ورزشکاران پس از انتظار ۲۰ ساله جامعه ورزش، با توجه به مشکلات و محدودیت‌های منابع مالی قابل تقدیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: این اداره کل آمادگی دارد در هر مرحله از تکمیل هتل ورزشکاران، این پروژه را به بخش خصوصی واگذار کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار