رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از آغاز نام نویسی کلاس‌های آموزشی دارالقرآن منتظران حضرت مهدی (عج) این استان ویژه ایام تابستان خبر داد.

مقصود قاسمی گفت: همزمان با ایام تابستان و آغاز اوقات فراغت دانش‌آموزان، این اداره‌کل کلاس‌های قرآنی و فرهنگی را در مراکز قرآنی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است.

او با اشاره به آغاز ثبت‌نام کلاس‌های دارالقرآن منتظران مهدی (عج) وابسته به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: این کلاس‌ها در زمینه آموزش قرآن کریم و در رشته‌های روخوانی، روانخوانی و تجوید مقدماتی، حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم است و علاوه بر کلاس‌های یاد شده، کلاس‌های خیاطی، نقاشی و اوریگامی، دوره‌های مقدماتی و تکمیلی و هلال احمر، کلاس‌های تقویتی ریاضی، املا، زبان و جدول ضرب نیز در این دارالقرآن برگزار می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه کلاس‌ها از ابتدای تیرماه آغاز خواهند شد، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند به صورت حضوری روز‌های زوج از ساعت ۹ تا ۱۲ به این دارالقرآن مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۰۹۹۰۸۰۲۳۶۷۱ و ۰۸۱۳۴۲۶۳۶۰۱ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.