رئیس اتاق تعاون ایران گفت: توسعه صادرات در کشور با توجه به اقلیم  ایران بسیار مهم است با برنامه دقیق و بهینه سازی می‌توانیم به خود کفایی در حوزه امنیت غذایی برسیم.

بهمن عبدالهی گفت: وزارت  جهادکشاورزی  یکی از مهم ترین وزارت خانه های کشور است  که در حوزه تولید نقش بسیار  مهمی دارد همچنین در  بخش کشاورزی افزایش شاخص تولید  و GDP  ، توسعه کشاورزی منجر به افزایش تولید می شود که در نتیجه در رشد اقتصادی تاثیری مهمی دارد.

 رئیس اتاق  تعاون ایران گفت:  تامین امنیت غذایی يک کشور  پر جمعیت بسیار مهم است چراکه امنیت غذایی حساس ترین مسائل کشور است و در این بخش  وزارت جهادکشاورزی نقش  بسیار مهی دارد و با برنامه ریزی دقیق و بهینه سازی می توانیم به  خود کفایی در حوزه امنیت غذایی برسیم.

او می گوید:  باید در تولید  تمام اقلام  کشور به خود کفایی برسیم  این وزارت خانه در  امنیت غذایی بسیار مهم است.

عبدالهی گفت: توسعه صادرات در کشور با توجه به اقلیم  ایران بسیار مهم است و از سوی  دیگر  تامین و تولید انواع مواد  غذایی مطلوب  بسیار اهميت دارد  و با تامین نهاده ها  این وزارت خانه می‌توانیم به افزایش صادرات  برسیم.

او گفت:  اخیرا یکی از کارها تاسیس مرکز تجاری در مسکو بو  در صورتی  که بتوانیم مواد مورد نیاز  روسیه را تامین کنیم شاهد  صادرات به این کشور خواهیم بود. در اطراف کشور ما عراق  و افغانستان  وجود دارد که باید صادرات صورت گیرد و ۵۵ درصد تولیدات کشاورزی توسط تعاونی ها صورت می گیرد که   نقش بسیار مهمی دارد 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار