شهردار شهرکرد گفت: احداث «کمپ مسافری» به منظور ایجاد رفاهیات بیشتر برای مسافران و گردشگران در پارک‌ها از اولویت‌های مهم شهرداری است.

محمدحسین واحدیان با اشاره به اهمیت تپه نورالشهدا اظهار داشت: اجرای سنگ پله‌های این مکان و بهسازی و تکمیل پیاده‌راه مشرف به مقبره نورالشهدا با تامین اعتبارات لازم در دستور کار قرار گرفت و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

شهردار شهرکرد افزود: فضاسازی محرم در شهر باید با نصب المان، پرچم، ریسه، کتل و ... انجام و موارد مورد نیاز خریداری گردد.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: این سازمان با همکاری شهرداری برای بهسازی سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها ازجمله دالان سبز، لاله، تهلیجان و ساخت سرویس بهداشتی در پارک کوثر اقدام کنند.

واحدیان اظهار داشت: احداث «کمپ مسافری» به منظور ایجاد رفاهیات بیشتر برای مسافران و گردشگران در پارک‌ها یکی از اولویت‌های مهم شهرداری است که سیاست‌گذاری لازم جهت احداث اینگونه مکان‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.
شهردار شهرکرد با اشاره به اهمیت نورپردازی اماکن، نسبت به نورپردازی میدان امامزاده دوخاتون شهرکرد، تاکید کرد و اجرای این عملیات را در اولویت قرار داد.
وی ادامه داد: اقامه نماز در پارک‌ها به صورت مستمر پیگیری شود و بهسازی نمازخانه‌ها در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.
واحدیان در پایان گفت: پیام‌های فرهنگی با نصب تابلو‌های مورد نیاز در بوستان‌ها نصب و با اولویت‌های فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب و پیام‌های مناسبتی در پارک‌ها مدیریت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار