وزارت آموزش و پرورش با رد گمانه زنی‌های رسانه‌ای اعلام کرد: هیچ اختلالی در بیمه تکمیلی فرهنگیان رخ نداده است.

عباس دانشور، رئیس اداره بیمه وزارت آموزش و پرورش ضمن رد برخی از گمانه زنی‌های رسانه‌ای در خصوص اختلال در روند بیمه تکمیلی فرهنگیان گفت: در فرایند بیمه تکمیلی فرهنگیان هیچ اختلالی رخ نداده است و تعهدات بیمه تکمیلی فرهنگیان به قوت خود باقی است.

وی در ادامه گفت: مهم‌ترین دغدغه ما ارتقای سطح خدمات بیمه‌ای به فرهنگیان عزیز است و اخبار بیمه تکمیلی فرهنگیان و اطلاعات جدید بیمه تکمیلی در قالب بخشنامه اداری و اخبار مربوط به آن صرفا از طریق پورتال وزارت آموزش و پرورش منتشر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
متأسفانه با تحویل مدارک پزشکی لازم به بیمه آتیه سازان ،خیلی باید انتظار کشید تا جواب مدارک بیاید.
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۱:۵۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
جناب دانشور مثل اینکه در دنیایی دیگر زندگی میکنند دو ماه هست که فاکتور هزینه کرد و مستندات را تحویل بیمه دانا داده ام دریغ از یک ریال پرداختی ؟
Iran (Islamic Republic of)
احسان رحمانیان
۱۱:۳۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
با سلام و احترام

متأسفانه جوابیه رئیس محترم اداره بیمه وزارت آموزش و پرورش، فاقد دقت و صحت لازم بوده و فرهنگيان عزیز بیش از یک سال بعد از تحویل و تأیید مدارک پزشکی مربوطه به بیمه "آتیه سازان حافظ"، با وجود پیگیری های صورت گرفته هیچ گونه پرداخت خسارت و یا پاسخگویی شایسته انجام نگردیده است. در خصوص بیمه ی" دانا" نیز با توجه به نزدیکی اتمام تعهدات، روند رسیدگی به پرونده ها با سهل انگاری، تأخیر و به کندی مواجه شده است.
خواهشمند است گزارشگران خبری حوزه های تخصصی مثل وزارت محترم آموزش و پرورش، با اشراف بر مسائل این حوزه، اطلاع رسانی به هنگام، موشکافانه و صریح نمایند تا ارتباط مردمی با رسانه دچار کاهش اعتماد عمومی نگردد.

با سپاس فراوان
احسان رحمانیان
آخرین اخبار