معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: کشور در یک جنگ تمام عیار تبلیغاتی با دشمنان در خارج و داخل کشور قرار دارد و همراهی و هم افزایی سایر ارکان حاکمیت با دولت عامل غلبه بر این دشمنان ضروری است.

مجید منعمی عنوان کرد: تکلیف مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دولت به تمامی مسئولین ایجاد امیدآفرینی از طریق تبیین ظرفیت‌ها است که باید سرلوحه امور قرار گیرد.

وی ادامه داد: نگاه ظرفیتی به دورود و استفاده از آن‌ها به همراه هم افزایی ارکان حاکمیت با دولت در این شهرستان در پیشبرد اهداف بسیار موثر خواهد بود.

معاون استاندار به تبیین خدمات دولت به عنوان یکی دیگر از تاکیدات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) اشاره کرد و گفت: تمامی خدمات دولت در سطح کلان و خرد باید به سمع و نظر مردم برسد چرا که رابطه با مردم و مردمی سازی از این مسیر محقق خواهد شد.

وی همچنین به انتخابات پیشرو در سال جاری اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) اخیرا برگزاری انتخابات را در چهار مولفه امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت تشریح کردند و مسوولین باید آن‌ها را مدنظر قرار دهند.

معاون استاندار عنوان کرد: فرماندار دورود باید با در نظر گرفتن مولفه‌های مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فعالیت خود را آغاز کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.