معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از افتتاح یکصد و ششمین مدرسه توسط قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در منطقه حاجی آباد شهرستان زاهدان خبر داد.

سرهنگ علی اکبر جعفری   با اشاره به اینکه جهاد مدرسه‌سازی در سیستان و بلوچستان از ۲ سال قبل افزایش یافته افزود: در راستای خدمات بی منت سپاه توسط قرارگاه قدس، کار ساخت تعداد ۱۳۳ باب مدرسه به ۴۵۰ کلاس درس به مساحت ۳۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: ساخت این تعداد کلاس درس با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان از حدود یک سال و نیم گذشته با همکاری سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور در سراسر استان سیستان و بلوچستان شروع شده است.

معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ادامه داد: تاکنون تعداد ۱۰۶ باب مدرسه در این زمینه به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه هر کجا ضرورت خدمت‌رسانی بیشتر فراهم شود حضور سپاه قطعاً بیشتر است، گفت: سپاه جایی حضور پیدا می‌کند که دیگران آنجا حضور نمی‌یابند یعنی در سخت‌ترین، سخت‌ترین و نا امن‌ترین مکان‌ها، جایی که پیمانکار نمی‌رود بر این اساس نگاه سپاه برای انجام چنین اقداماتی پیمانکاری و سود نیست بلکه خدمت‌گذاری است، در این زمینه برای اجرای بسیاری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی از اعتبارات خود هزینه کرده و این فرق سپاه با دیگران است.

سرهنگ جعفری افزود: تعداد ۲۷ باب مدرسه باقی مانده نیز در آینده نزدیک به اتمام و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار