سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران بر ضرورت تسریع در روند تملک معارضان و رفع موانع اجرایی این پروژه‌ها تاکید کرد.

عباس شعبانی سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در بازدید از پروژه احداث پل‌های دوربرگردان غرب به غرب بزرگراه ارتش، جابجایی و رفع معارضان تاسیساتی موجود در این پروژه را زمینه ساز تسریع عملیات اجرایی خواند و تاکید کرد: موانع تاسیساتی موجود باید ضمن همکاری با دستگاه‌های خدمات‌رسان ذیربط و در کمترین مدت زمان ممکن برطرف شوند.

شعبانی در ادامه این بازدید با حضور در کارگاه پروژه‌های مسیر شمال به غرب تقاطع بزرگراه شهید باقری با بزرگراه شهید زین الدین، پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید باقری در محدوده خیابان گلبرگ و همچنین پل روگذر شرقی- غربی میدان سبلان، آخرین اقدامات اجرایی انجام شده در این پروژه‌های راهگشای عمرانی را از نزدیک پایش کرد.

بازدید از روند تکمیل مسیر‌های کندروی بزرگراه آزادگان که با اتخاذ تدابیری در جهت سرعت بخشیدن به روند اجرای این پروژه مهم بزرگراهی همراه بود، پایان‌بخش بازدید میدانی سرپرست معاونت فنی و عمرانی از پروژه‌های عمرانی پهنه شرق پایتخت بود. علاوه بر مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و مدیران ادارات کل معاونت فنی و عمرانی، شهرداران مناطق ۱، ۴، ۷، ۸، ۱۶ و ۱۹ نیز به فراخور محدوده اجرای پروژه‌های یادشده، در این بازدید میدانی حضور یافتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار