سونی پخش ابری بازی‌های پلی استیشن ۵ را آزمایش کرد

شرکت سونی رسما آزمایش پخش ابری بازی‌های پلی استیشن ۵ را آغاز کرده است.

شرکت سونی رسما آزمایش استریم بازی‌های مبتنی بر فضای ابری را برای عناوین خاص پلی استیشن ۵ آغاز و اعلام کرده است که این ویژگی برای مشترکین پلی استیشن پلاس که در دسته Premium مشترک شده اند در دسترس خواهد بود.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که مایکروسافت اعلام کرد مدتی است که استریم بازی مبتنی بر ابر را به عنوان یک هدیه رایگان به مشترکین Xbox Games Pass ارائه خواهد کرد.

بازی‌های موجود برای استریم شامل عناوینی است که به عنوان بخشی از کاتالوگ بازی پلی‌استیشن پلاس و همچنین آن‌هایی که در کتابخانه بازی Trials موجود هستند، ارائه می‌شوند. علاوه بر این، تمامی بازی‌های پشتیبانی‌شده پلی‌استیشن ۵ برای پخش از طریق سرور‌های ابری سونی در دسترس خواهند بود.

بزرگترین مزیت استریم بازی مبتنی بر ابر این است که لازم نیست منتظر دانلود عناوین باشید، و به جای آن تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت نسبتا پرسرعت است تا مستقیماً وارد بازی شوید.

سونی اعلام کرد که در آینده قصد دارد قابلیت پخش ابری را برای عناوین پلی‌استیشن ۵، بر پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴ و عناوین کلاسیک که در حال حاضر در دسترس اعضای پریمیوم هستند، فعال کند.

کل پروژه هنوز در مرحله آزمایش اولیه قرار دارد و سونی دقیقاً اعلام نکرده که چه زمانی ویژگی استریم بازی مبتنی بر ابر در مقیاس گسترده عرضه می‌شود. متأسفانه، گزینه استریم ابری برای کاربران پلی‌استیشن پلاس در پایین‌تر (و ارزان تر) ردیف‌های اشتراک وجود ندارد.

سرویس اشتراک پلی استیشن پلاس در سه بسته Premium، Extra و Essential موجود است. در برخی بازارها، کاربران به جای گزینه Premium، Deluxe را دریافت می‌کنند. برنامه Basic که هزینه آن ۹.۹۹ دلار در ماه است، به شما امکان می‌دهد از کتابخانه خوبی از بازی ها، تخفیف‌های انحصاری، مزایای متعدد، محتوای انحصاری درون بازی، اشتراک گذاری گیم پلی و دسترسی به محفظه ذخیره سازی ابری لذت ببرید.

سطح Extra از ۱۴.۹۹ دلار در ماه شروع می‌شود و دو مزیت اصلی را اضافه می‌کند: دسترسی به عناوین +Ubisoft و کاتالوگ بازی. در نهایت، ما بسته Premium را داریم که از ۱۷.۹۹ دلار در ماه یا ۱۱۹.۹۹ دلار در سال شروع می‌شود و به شما امکان می‌دهد قبل از خرید یک نسخه، تعداد محدودی بازی را با مبلغ پایین اجرا کنید. مشترکین همچنین به کاتالوگ کلاسیک دسترسی خواهند داشت که به آن‌ها امکان می‌دهد از طیف وسیعی از بازی‌های قدیمی محبوب لذت ببرند.

منبع: ۲۴ae

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار