معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای است.

نشست تخصصی معاونان توسعه و مدیریت منابع، عاملان خزانه داری و معاونان هماهنگی و برنامه ریزی استان‌ها با حضور  داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی جویبار برگزار شد.

جاوید در این نشست با بیان اینکه واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌ها براساس ظرفیت و پتانسیل خود فرایند‌هایی را طرحی و به سازمان مرکزی ارائه دهند، گفت: همچنین واحد‌ها باید در هزینه‌ها صرفه جویی کنند تا بتوانیم در راستای رفع دغدغه‌های همکاران گام بر داریم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال کسب درآمد‌های غیرشهریه‌ای است، اظهار داشت: یکی از بسته‌های سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی بهره وری اقتصادی است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی از ارائه بسته‌های جدید تخفیف شهریه برای فرزندان کارکنان و اعضاء هیات علمی خبر داد و افزود: ما دنبال ایجاد صندوق بازنشسته کارکنان و اعضاء هیات علمی هستیم و اعضاء هیات مدیره این صندوق افراد حقوقی سازمان انتخاب می‌شوند تا از هرگونه آسیب حقوقی و مالی جلوگیری شود.

جاوید تأکید کرد: اگر ما جهاد تبیین و پرداخت به موقع حقوق را نداشته باشیم، همکاران حلاوت و شیرینی کارکردن در دانشگاه را احساس نمی‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
سلام . خدا می داند اما به نظر می رسد که عده ای از مسئولین رده بالای دانشگاه آزاد ‌، برزخ و قیامت سختی در داارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
آقای طهرانچی ، حقوق معوقه رو پرداخت کنید صندوق بازنشستگی پیشکش!×
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
اکثر واحدهای دانشگاه آزاد زیان ده هستند و اونوقت مدیران دایما ساختار بزرگ میکنند و تاسیس میکنند و سخنان قشنگ قشنگ میزنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
مرسوم شده هریک از مدیران تبعیدی به دانشگاه آزاد ایده های شخصی خودشان را بدون بررسی و مطابقت با قوانین ارایه و اجرا میکنند مانند همین صندوق بازنشستگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
چرا دانشگاه آزاد اصرار داره تافته جدابافته از دولت و کشور باشد؟
آخرین اخبار