شاخص کل بورس با رشد ۷۰۲ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۸۲ هزار و ۸۰۹ واحدی ایستاد.

امروز شنبه (۲۷خرداد) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۲۳ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۱۳۰ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۷۰۲ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۸۲ هزار و ۸۰۹ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۴ هزار و ۶۰۵ میلیارد تومان رسید. «وبملت»، «کچاد» و «بوعلی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «وبملت»، «سصف‌ها» و «خگستر» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۲ هزار و ۲۹۳ واحدی روی پله ۷۴۳ هزار و ۶۵۷ واحدی قرار گرفت.

همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۶ هزار و ۷۳۰ میلیارد سهم به ارزش ۴ هزار و ۶۰۵ هزارمیلیارد تومان رسید.
شاخص فرابورس هم با اُفت ۳۶ واحدی روی پله ۲۷ هزار و ۹۵۸ واحدی ایستاد.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز بانک‌ها بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۶۰۵ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «خودروها» و «انبوه سازی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های پتایر، ثمسکن، زکوثر بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های فنوال، بکام و وسینا بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های آس پ، وآوا و فسوژ بیشترین افزایش قیمت و سهام هامون، چخزر و غشهداب بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های سپر، شهر و افران بیشترین عرضه فروش را نماد‌های افران، همای و یاقوت در بورس ایران داشتند.
برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، آوند و ثبات بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اراد ۱۲۷، اعتماد و کارا در فرابورس ایران داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
افران، زپاس و وبملت بیشترین ارزش معامله و نماد‌های وبملت، وتجارت و شستا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند
کرمان ۵۳۲، کرمان ۵۳۱ و اراد ۵۰۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، فرود و کرمان بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
رئیس بورس که شب عید فرمودین دارایکم و پالایش به ناو رسیدن و منت سر سهامدار گذاشتین بعد از 3 سال .... الان متوجه هستن که دارایکم 10 هزار تومن زیر ناو معامله میشه ؟ قبلا نهایت فاصله با ناو 4 یا 5 هزار تومن بود ...اسم این فاجعه نیست پس چیه ؟
آخرین اخبار