مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از اعزام ۲۰ مامور واکنش سریع و پنج خودرو آتش‌نشانی به آبادان خبر داد.

ابراهیم قنبری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار داشت: امروز همزمان با اعلام آتش‌سوزی پست برق در پنج کیلومتری شهرستان آبادان، تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی اهواز به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در همین راستا اعزام ۲۰ مامور واکنش سریع و پنج خودرو آتش‌نشانی سبک و سنگین برای انجام عملیات امدادی و اطفای حریق در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: با توجه به وسعت حادثه در پست برق آبادان، این تیم امدادی متشکل از پنج دستگاه خودرو تخصصی و مجهز به تجهیزات لازم و ۲۰ نفر نیروی ماهر عملیات امداد و نجات و آتش‌نشانی این سازمان است.

قنبری بیان کرد: علت آتش‌سوزی پست برق در آبادان در دست بررسی است.

رضا جعفری مدیر شبکه انتقال نیروی برق آبادان نیز در این زمینه گفت: از صبح امروز شنبه بیست و هفتم خرداد به علت نقص فنی پست انتقال برق میلاد واقع در جاده آبادان به اهواز دچارآتش سوزی و از مدار خارج شد که این موضوع باعث قطعی برق در بخش‌های وسیعی از آبادان از جمله بخش مرکزی، بلوار ولایت، ذوالفقاری، کفیشه، کارون، جمشیدآباد، کوی کارگر، اروندکنار و چوئبده شد.

به گفته او  تلاش برای خاموش کردن ایستگاه و تعمیر فوری آن توسط چند تیم تخصصی در حال انجام است.

این مسئول با بیان اینکه علت بروز این حادثه در دست بررسی است گفت: در حال حاضر برق برخی از مناطق شهرستان وصل شده و به تناوب برق دیگر مناطق نیر وارد مدار خواد شد.

برچسب ها: آتش نشانی ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.