معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق فارس، از افزایش ۵۷ درصدی برگزاری دوره‌های آموزشی در سال ۱۴۰۱ در مقایسه با سال قبل‌تر خبر داد.

فرشید فتوت، با بیان اینکه آموزش کارکنان در کسب دانش و مهارت و همچنین بهبود عملکرد کارکنان نقش مهمی دارد، گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، به منظور دستیابی به اهداف خود همواره سعی دارد با برگزاری دوره‌های آموزشی سطح شایستگی و توانمندی کارکنان خود را ارتقا بخشیده تا بتوانند ضمن کسب مهارت‌های جدید، در نهایت به رشد و پیشرفت شرکت نیز کمک کنند.

این مقام مسئول به افزایش بیش از ۲ برابری تعداد دوره‌های برگزار شده برای مدیران در سال گذشته هم اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۰، تعداد ۳۶ دوره، به میزان ۳۵۱۶ نفرساعت برای مدیران شرکت برگزار شد که این تعداد در سال گذشته به ۸۶ دوره و به میزان ۱۱۶۷۰ نفر ساعت افزایش یافته است.

فتوت یادآورشد: پارسال در سطح کارکنان ۸۵ دوره آموزشی، به میزان ۳۹۱۳۹ نفر ساعت برگزارشدو این درحالی است که در سال ۱۴۰۰ تعداد ۷۳ دوره آموزشی به میزان ۲۷۴۳۴ نفر ساعت آموزش برای کارکنان به مرحله اجرا در آمده بود.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، ابراز امیدواری کرد: با برگزاری دوره‌های آموزشی تاثیرگذار و مستمر بتوان به اهداف تعیین شده سازمان دست یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار