نایب رئیس اول‌ اتحادیه مشاوران املاک استان تهران گفت: با تعیین سقف اجاره ۲۵ درصدی قدرت چانه زنی در بازار مسکن افزایش یافته است.

آقای داود بیگی نژاد گفت: برای کاهش التهاب بخش مسکن و مهار قیمت و در نهایت رونق تولید مسکن دولت باید مشوق هایی را اجرا کند تا سرمایه گذاران به جای اینکه سرمایه خود را در بازارهای موازی که بعضا سفته بازی در آن رخ می دهد و در اقتصاد ایجاد مشکل می کند حرکت دهند  وارد بخش مسکن و تولید مسکن کنند.

به گفته بیگی نژاد، در حقیقت اگر سرمایه ها جهت دهی شده و وارد بخش مسکن شود هم سرمایه سرمایه گذاران کنترل خواهد شد و هم به یک سود منطقی و معقول می رسند و هم اینکه به جهت رونق تولید مسکن توسط تولید کنندگان و سرمایه گذاران نیاز مسکن هم تا حدودی مرتفع می شود.

او می گوید: تعیین سقف اجاره ۲۵ درصدی قدرت چانه  زنی  را بین مالک و مستاجر افزایش داده است و این خود می تواند زمینه ساز بهبود وضعیت بازار اجاره مسکن شود.

بیگی نژاد افزود: نظارت بر قیمت مسکن در سایت ها و فضای مجازی خود می تواند زمینه ساز تقویت و کنترل بیشتر قیمت ها در بخش های مختلف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
کاری میکنن صاحبخونه ها ملکشون خالی بزارن اون موقع گرانی چند برابر بشه
Iran (Islamic Republic of)
خدمتگزار
۱۱:۱۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
دولت، مجلس و مسئولین اول باید زیرساخت‌ها را درست کنند نه اینکه دست تو جیب موجر، مستاجر، املاکی کنند. متاسفانه برخی از مسئولین،کارشناسان و بخصوص رسانه ها، جراید و فضای مجازی بدون اطلاعات و آگاهی‌های لازم، فقط دنبال متهم کردن عده ای خاص و بدبینی بین مردم بوجود می باشند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
اگر واقعا به فکر مردم هستین و ادا در نمیارین چرا برای افزایش قیمت تیرآهن و سیمان و میلگرد و گچ و بقیه مصالح ساختمانی سقف ۲۰ درصدی تعیین نمی کنین؟ چرا از جیب مالک بیچاره هزینه بی سوادی و بی تدبیری و ناتوانی هاتون رو میخواین پرداخت کنین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
آخه چه 25 درصدی من سال گذشته 150پیش 4تومن کرایه میدادم الان شده 250با 8تومن کرایه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
یکم به فکر مالکین هم باشین که مجبور میکنید ارزان بدن
آخرین اخبار