فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در دیدار و نشست صمیمی با جمعی از ریش سفیدان و معتمدین شهرستان زابل در ستاد فرماندهی انتظامی استان گفت: اقوام بزرگ در سیستان و بلوچستان تا پای جان برای امنیت این مرز و بوم ایستاده اند و وفادار به نظام جمهوری اسلامی هستند که این بسیار ارزشمند است.

 سردار  دوستعلی جلیلیان در این دیدار به اجرای طرح امنیت محله محور در استان اشاره کرد و اظهار داشت: رضایت مندی مردم در امتداد رضایتمندی خداست، پلیس حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم است و برای امنیت، آرامش و آسایش مردم با تمام وجود شبانه روزی تلاش می‌کند و شاهد این ادعا، شهدای مدافع امنیت در جای جای کشور عزیزمان ایران است.

سردار جلیلیان خاطر نشان کرد: معتمدین و ریش سفیدان، به عنوان افراد آگاه و مطلع جامعه با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به موقع و صحیح در بین مردم می‌توانند همراه نیرو‌های خدوم انتظامی در برقراری امنیت پایدار در جامعه نقش بی بدیلی را ایفا نمایند.

شایان ذکراست در پایان معتمدین ضمن قدردانی از زحمات پلیس در برقراری امنیت در سطح استان، نظم و امنیت عمومی امروز جامعه را مرهون تلاش‌های شبانه روزی سبزپوشان فرماندهی انتظامی دانستند و بر مشارکت عموم مردم در برقراری امنیت پایدار و اینکه همه مردم باید به طور سازنده در این امر مشارکت داشته باشند تاکید شد

برچسب ها: سران طوائف ، صلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار