وزارت دفاع روسیه می‌گوید برای منهدم کردن تانک‌های آلمانی و خودرو‌های زرهی آمریکا به سربازان خود پاداش ویژه پرداخت می‌کند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد سربازان این کشور که تانک‌های لئوپارد ساخت آلمان و خودرو‌های زرهی آمریکایی را که توسط اوکراین استفاده می‌شود، منهدم کرده‌اند، پاداش دریافت خواهند کرد.

به گزارش رویترز، این وزارتخانه گفت این بخشی از یک طرح پاداش بزرگ‌تر است که بر اساس آن بیش از ۱۰ هزار نظامی روسی از زمان شروع جنگ پاداش‌های فردی دریافت کرده‌اند.

بر اساس گزارش‌های فرماندهان میدانی روسیه، «در حال حاضر پرداخت‌هایی به سربازان نیرو‌های مسلح روسیه صورت می‌گیرد که در جریان عملیات نظامی تانک‌های لئوپارد و همچنین خودرو‌های جنگی زرهی ساخت آمریکا و سایر کشور‌های ناتو را منهدم کردند». 

وزارت دفاع روسیه می‌گوید تا ۳۱ مه، در مجموع ۱۰ هزار و ۲۵۷ سرباز برای انهدام ۱۶ هزار و یک قلم از تجهیزات نظامی اوکراینی و غربی پاداش دریافت کرده اند.مقامات غربی زمستان امسال وعده تانک‌های لئوپارد و چلنجر را به کی‌یف دادند. این تانک‌ها از فروردین ماه امسال وارد اوکراین شد و از ابتدا انتظار می‌رفت در ضد حمله بهاری کی‌یف مورد استفاده قرار گیرد. 

اوکراین از هفته گذشته ضد حمله خود را آغاز کرده و گزارش‌ها حاکی از آن است که پس از حمله به جبهه جنوب شرقی و بازپسگیری چند روستا، متحمل تلفاتی از جمله خودرو‌های جنگی غربی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۱:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
امریکا و اموالش را در اکراین بسوزانید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
ایران هم باید به این سربازان قهرمان پاداش بده !!!
آخرین اخبار