فرانسیس سوارز ورود رسمی خود برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از جانب حزب جمهوریخواه را اعلام کرد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فرآیندی طولانی دارد که در آن نامزد‌ها باید بیش از یکسال کارزار انتخاباتی برگزار کنند. انتخابات بعدی آمریکا قرار است در سال ۲۰۲۴ برگزار شود، اما نامزد‌های حزب جمهوریخواه اکنون درگیر کارزار انتخاباتی برای مبارزه درون حزبی هستند و هر روز نامزد‌های جدیدی ورود رسمی خود به انتخابات را اعلام می‌کنند. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، فرانسیس سوارز، شهردار میامی امروز به طور رسمی نامزدی خود برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از جانب حزب جمهوریخواه را اعلام کرد. 

سوارز ۴۵ ساله با انتشار یک فیلم تبلیغاتی با عنوان من وارد روند انتخابات شدم، نامزدی رسمی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ از جنوب ایالت فلوریدا اعلام کرد. وی چشم انداز کارزار انتخاباتی خود را جوان، شاداب و بین فرهنگی توصیف کرد. 

وی در این رابطه گفت: به عنوان تنها نامزد اسپانیایی زبان در حزب جمهوریخواه می‌توانم پذیرای این گروه جمعیتی باشم. کارزار انتخاباتی من همانند ریگان مثبت و الهام بخش است. 

سوارز از کوبایی تبار‌های ایالت فلوریدا محسوب می‌شود. کوبایی تبار‌ها یکی از بزرگترین اقلیت‌ها در این ایالت محسوب می‌شوند. 

فرانسیس سوارز در حالی نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ را اعلام می‌کند که دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد پیشتاز در نظرسنجی‌های این حزب، اکنون با چالش بزرگ اتهامات فدرال درباره نگهداری غیرقانونی اسناد محرمانه مواجه است. 

نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد گرچه ترامپ هنوز بیشترین اقبال را در میان رای دهندگان آمریکایی دارد، اما سایر نامزد‌های این حزب امیدوارند با ادامه چالش‌های متعددی که رئیس جمهور پیشین آمریکا با آن دست به گریبان است، محبوبیت خود را در میان رای دهندگان آمریکایی افزایش داده و در نهایت به نامزد اصلی حزب جمهوریخواه برای رقابت با بایدن انتخاب شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار