وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به حقوق معلمان عنوان کرد: دریافتی معلمان به‌اندازه کارمندان دیگر ادارات نیست و آنان به‌جز حقوق مزایایی مشابه دیگر نهاد‌ها ندارند.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش‌وپرورش گفت: دوران کودکی خود را با کار کشاورزی در یکی از روستا‌های نورآباد سپری کرده‌ام و ما باید به روستازاده بودن خودمان افتخار کنیم.

وی با بیان اینکه زبان لکی یکی از زبان‌های کهن ایران است، افزود: این زبان غنی تنها زبان بازمانده قوم ماد است و ما باید برای پاسداشت سرمایه‌های معنوی خود همت کنیم.

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه محرومیت را با تمام وجود لمس کرده‌ام، عنوان کرد: بنده در مدرسه شهید طالقانی نورآباد که جزو یکی از مدارس تخریب‌شده لرستان است درس خوانده‌ام.

وی با تقدیر از اعتماد دولت سیزدهم و مجلس برای انتخاب یک روستازاده لرستانی به‌عنوان وزیر آموزش‌وپرورش بیان کرد: روزی که به‌عنوان وزیر انتخاب شدم خطاب به رئیس‌جمهور گفتم که معلم ساده‌ای هستم که به برکت انقلاب رشد کرده‌ام و اگر انقلاب نبود طی این مسیر نیز امکان‌پذیر نبود.

صحرایی گفت: رئیس‌جمهور و مجلس با انتخاب یک روستازاده به‌عنوان وزیر آموزش‌وپرورش نشان دادند که برنامه‌های افراد و نه مکان زیست آنان در اولویت دولت است.

وزیر آموزش‌وپرورش با ذکر یادبودی از آقای مسجدی به‌عنوان معلم کلاس اول خود ابراز کرد: ما باید قدردان تلاش‌های معلمان و به‌ویژه معلمان کلاس اولی باشیم و دست این معلمان را باید بوسید.

صحرایی با بیان اینکه هیچ تحولی در آموزش‌وپرورش بدون حضور معلمان امکان‌پذیر نیست، اظهار داشت: طبق گفته شهید رجایی وزارت آموزش‌وپرورش وزارت تربیت و نگهداری معلمان است.

وی با تأکید به اینکه معلمان قلب و روح آموزش‌وپرورش محسوب می‌شوند، افزود: اگر معلمان اوضاع خوبی نداشته باشند اوضاع آموزش‌وپرورش هم مناسب نیست و اگر اوضاع این وزارت خوب نباشد وضعیت کشور هم خوب نیست.

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به حقوق معلمان عنوان کرد: دریافتی معلمان به‌اندازه کارمندان دیگر ادارات نیست و آنان به‌جز حقوق مزایایی مشابه دیگر نهاد‌ها ندارند.

وی با بیان اینکه طرح رتبه‌بندی باید عملکرد معلمان را بر اساس وظایف‌شان بسنجد، بیان کرد: چرا طرح‌های اجرایی در آموزش‌وپرورش مانند طرح شهید زین‌الدین، شهید محمودوند و شهید همت در رتبه‌بندی لحاظ نشده‌است؟

صحرایی با اشاره به فعالیت ۳ هزار معلم کوچ‌رو در مناطق عشایری کشور گفت: آیا ما عملکرد این معلمان را باید با تعداد مقاله بسنجیم؟ این معلمان هر قدم که در راه تعلیم برمی‌دارند باید ردپای آنان را طلا گرفت.

وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه تحقق عدالت آموزشی در دستور کار وزارت آموزش‌وپرورش قرار دارد، ابراز کرد: ما برای تمام مناطق کشور و به‌ویژه مناطق محروم برنامه داریم و نگاه دلسوزانه ما به لرستان نیز در راستای حمایت از مراکز آموزشی مناطق محروم است.

صحرایی با اشاره به وفاداری مردم لرستان به آرمان‌های شهدا اظهار داشت: مردم این استان بدون چشمداشت وفاداری خود را به انقلاب در عرصه‌های مختلف نشان‌داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ز.م
۱۱:۱۰ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
با سلام. آقای صحرایی وزیر محترم آموزش و پرورش، لطفا به حال مدارس روستایی فکری بکنید. دانش‌آموزان این مدارس، از پایه‌ی تحصیلی خود چند سال عقب هستند که به دلیل عدم وجود امکانات مناسب در این مدارس است. آموزگاران هم به همین دلایل و عدم رافاهیات لازم، بخصوص در حوزه‌ی حمل و نقل، تمایلی برای تدریس در این مناطق ندارند. لطفا فکری بکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ز.م
۱۰:۳۵ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
با سلام. آقای صحرایی وزیر محترم آموزش و پرورش، لطفا به حال مدارس روستایی فکری بکنید. دانش‌آموزان این مدارس، از پایه‌ی تحصیلی خود چند سال عقب هستند که به دلیل عدم وجود امکانات مناسب در این مدارس است. آموزگاران هم به همین دلایل و عدم رافاهیات لازم، بخصوص در حوزه‌ی حمل و نقل، تمایلی برای تدریس در این مناطق ندارند. لطفا فکری بکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
ساعت کاری معلمان از سایر حرف بسیار کمتر است و تعطیلی به خاطر سرما و .... بیشتر است و تابستان هایشان تعطیل است سختی کار هم به نسبت بسیاری از حرف کمتر است
اگر افزایشی حقوقی برای معلمان در نظر گرفته شود باید برای تمام حرف متناسب با سختی شان در نظر گرفته شود شغل معلمی در کل حرفه سختی نیست
دانشجو معلمان به هنگام تحصیل حقوق دریافت می کنند در حالی که سایر رشته ها اینطور نیس و این موضوع به همراه امکان تحصیل و اشتغال همراه با دریافت حقوق تنها برای دانشجو های معلم منصفانه نیست چون برای سایر دانشجو ها این امکان وجود ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۱ آذر ۱۴۰۳
زورت نیاد بیا برو توهم معلم شو همشون باسواد ونخبه هستند جای هرکسی نیس این حقوق هه به معلمها میدن حق معلمها کجا میره چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
ساعت کاری معلمان نسبت به سایر ادارات بسیار کم است
تابستان هایشان هم تعطیل است تدریس به دانش آموزان در مقایسه با حرف پزشکی بسیار ساده تر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
ساعت کاری معلمان نسبت به سایر ادارات بسیار کم است
تابستان هایشان هم تعطیل است تدریس به دانش آموزان در مقایسه با حرف پزشکی بسیار ساده تر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
پس چرا به معلم‌ها حقوق اندک می دهید چرا معلم در این کشور جزی هیچ یک از اولویت‌های ها نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
پس چرا به معلم‌ها حقوق اندک می دهید چرا معلم در این کشور جزی هیچ یک از اولویت‌های ها نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
پس چرا به معلم‌ها حقوق اندک می دهید چرا معلم در این کشور جزی هیچ یک از اولویت‌های ها نیست .
Poland
رعنا
۱۳:۱۲ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
حقوقم این ماه 7600 بود روز اول بابت کرایه و قسط ها به 800 هزار تومان رسید با یارانه شده 1400 الان تا آخر ماه باید با این حقوق زندگی کنم واقعا خیلی کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
در مورد گزینش که فرمودند واقعا موافقم برخی هستند که واقعا بویی از دین و ایمان و حتی منطق در این مورد نبردن و زندگیشون سرشاز از تاریکی هست و در طول عمرشون شاید یه رکعت نماز هم نخوانده باشند اما میبیند وارد دانشگاه فرهنگیان شدن.
این افراد واقعا ضربه بسیار بزرگی به جامعه میزنن و ذهن بچه های مردم رو نابود میکنند. یه فکری هم برای این افراد بردارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
در ضمن یک معلم زمانی که در سال های اول زحمت میکشد بهترین تدریس رو به همراه بهترین بازخورد داشته باشه وقتی پایان ماه حقوقشو میبینه بالواقع کمرش میشکنه. این معلمان وقتی میبینن با این کار نمیتونن حتی نیازهای اولیشون رو تهیه کنن با روی آوردن به شغل دوم و یا با نداشتن روحیه کافی عملکردشون ضعیف میشه.
به نظر من معلمان واقعا جهاد میکنند.
این شغل کارمندی نیست شغل جهادی ست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
با عرض سلام
درمورد حقوق معلمان همانطور که واقفید واقعا این میزان حقوق کم هست به طوری که اگر یه معلم تمام عمر بشینه حتی یه خونه و ماشین هم نمیتونه برای خودش تهیه کنه
تمام توجه دولت متمرکز شده بر روی معلمان مبنی بر اینکه حقوق معلمان را کم کنند و برای این کار رتبه بندی رو ایجاد کردند
الان در بین معلمان دیده میشه کسانی که از بهره علمی کمی برخوردار هستند اما به خاطر مدارکی که دارند رتبه آنها خیلی بالاست درصورتی که معلمی که واقعا باسواده رتبه اون پایین تره
به علاوه دانشجومعلمانی که میان سر کار در سال های اول فقط ۷ تومان حقوق میگیرن درصورتی که در ذهن مردم حقوق معلمان کمتر از ۱۰ تومان نیست و این تصور عذاب آور است.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۶:۱۳ ۰۴ آبان ۱۴۰۲
من معاون مدرسه خدایی با۴۰۰تا دانش آموز و پدرو مادرشون هر روز سرو کله میزنم و خیلی فشار روانی رومونه با شلوغ کردن بچه ها و انتظارات پدررا وو مادرا خیلیا تو خونه خودشون از پس بچشون بر نمیان
میخوام بگم معلمی از خیلی کارا سخت‌تر نباشه آسونتر نیست ،باید در حقوق به معلم به اندازه ادارات دیگه حقوق بدن
Iran (Islamic Republic of)
مم
۲۰:۴۹ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
سلام
واقعا شرم اور که بگید به معلمان کمتر حقوق بدید ولی به فلان شغل بیشتر
واقعا از نظر شما عدالت تو کم کردن حقوق معلم اجرا میشه خیلی متاسفم
به نظرمن همه مشاغل باید از معلم دفاع کنن زیراتو هر کارا باشی فرزندت زیر دست معلم عمل میاد اگه معلم تامین مالی نداشته باشه ضررش به کل جامعه میخوره چه بخواهد چه نخواهد
وبدانید معلم مجبور است به شغل دوم روی بیاره وذهنش را به شغل دوم متمرکز کند
Iran (Islamic Republic of)
یک ایران دوست
۱۰:۱۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
با یک نگاه اجمالی به این کامنت ها و دیگر کامنت ها در روزهای گذشته در خصوص وام کارمندان بانک به این نتیجه رسیدم تمام ملت نسبت به یکدیگر عقده دارند و این وظیفه دولت است با همسان سازی حقوق و مزایایی کلیه حقوق بگیران در کشور قدری این موضوع را حل کند ، حالا خوبه هنوز کسی حقوق و مزایایی کارکنان شرکت نفت را خبر ندارد آنوقت اگر اطلاع داشته باشند چه شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
موافقم. حقوق اصلا مکفی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
علت کاهش کیفیت تدریس معلمان در بلندمدت به خاطر مشکل معیشتی است که اکثرا ناچارند شغل دوم داشته باشند و آنطور که باید به آموزش و تدریسشان نرسند و نتوانند تمام تمرکز خود را روی یادگیری دانش‌آموزان بگذراند. امروز هم با وجود رتبه‌بندی و... باز هم سطح حقوق معلمان در حدی نیست که بتوان به عنوان یک شغل به تنهایی به آن تکیه کرد و یک معلم بدون شغل دوم نمی‌تواند در این جامعه دوام بیاورد. البته خیلی از مشاغل به همین شکل هستند و همین باعث کاهش کیفیت کارشان می‌شود.
United Arab Emirates
ن
۲۳:۱۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
علت کاهش کیفیت تدریس معلمان متاسفانه این هست که رتبه های داغون کنکور وصرفا بخاطر گزینش قبول میشن نه صلاحیت علمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
سرباز بدبخت چی؟ امنیت کشور تامین می‌کنه هزینه کرایه راهش رو هم ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
اکثر پیام ها خوندم اگر همین فامیل در نظر بگیریم زمانی که یک‌معلم فوق دیپلم ابتدایی تربیت معلم داشت بعد بعد ها ،،خیلی سالها بعد خیلی ها با دیپلم وارد بانک شدند الان همه آنها چندین ملکو املاک و باغ و چندین خودرو دارند درصورتی که بعد معلمان ،کارمند بانک شدند حالا کاری به درآمد بقیه ندارم ولی خدایی هرکه بناله ،کارکنان رسمی بازنشسته و شاغل شرکت نفت و بانکها نباید بنالند زندگی هاشون اینو میگه مهم نیست کسی چی اینجا مینویسه مهم چیزی هست که مردم در جامعه حس میکنند
تازه کمی سختی کار در محیط شرکت نفت هست که تو بانک نبست کازمندان بانک زیر کولر حسابی خوردند و رفتند زیر کولر تابستان بخاری زمستان طوری از سختی کار میگن انگار تو دمای پنجاه درجه در مرزها نگهبانی میدن یا دمای زیر صفر درجه تو مرزها مرزبانی میکنند یک شب برید اتفاقات بیمارستان حال کازکنان اورزانس ببینید بعد باتکی های محترم از سختی کار بگید
صبح میرید سر کار ساعت دو هم خونه هستید. استراحت ،،همه کارهاتون هم تو بانک میندازید سر ارباب رجو اگر مشتری بیسواد باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
دوازده سال بچه مردم بیکار و بدون حرفه ایی ول میکنن جامعه اون وقت خودشو بامعلم های کشور آلمان و... مقایسه میکنن
جمع کنید ....
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۱۶:۱۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
سلام چرا رتبه بندی در مورد نیروهای ستادی که ۱۲ ماه سال همیشه سر کار هستند و در اوضاع معیشتی خیلی مشکل دارند اجرا نمیشه ، این بی انصافی و غیر عادلانه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
خود دولتی ها همه اعتراف میکنند
کمترین حقوق بدون رتبه بندی و.حتی با رتبه بندی مربوط به وزارت آموزش پرورش هست به دلیل عدم دریافت کامل فوق العاده ویژه
بعد اونها که فوق العاده ویژه را در سایر جاها میگیرند میان میگن حقوق آنها از معلم کمتر هست ،،در حالی که رتبه بندی شامل همه معلمان نمیشود

در ضمن رسمی با رسمی مقایسه میشود اگر در جاهای دیگر شرکتی یا پیمانی هستی با رسمی آنجا خودت مقایسه کن،نه با رسمی آموزش پرورش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
وضع حقوق کارکنان آموزش فنی وحرفه ای وابسته به وزارت کاراز همه بدتر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
چرا بقیه پیام های منتشر نمی کنید

حسابی از فرهنگیان ترسیده اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
میخواستن دیگه بیشتر از این مورد نقد واقع نشید.ههههه
شما از هرجا که بگیری حق طرف مردم هست.با این استخدامتون. من فقط معلمی رو قبول دارم که کل دوره تحصیلیش رو در دانشگاه فرهنگیان گذرونده نه بقیشون... دیگه خودتون که خبر دارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
با سه ماه کار مفید درسال همیشه معترض هستن تازه برای ملت شاخ و شونه هم میکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
هر وزیری میخواد خودش رو در بین این قشر گسترده از جامعه مطرح کنه و پله ی ترقی خودش بشه دم از حقوق پایین معلمین میزنه و با این روش که حامی معلم و خانواده های انان است خودش رو برای نمایندگی مجلس و نامزدی ریاست جمهوری و سمت های بالاتر زمینه سازی میکنه
من نمیدونم این حقوق معلمین تا کجا میخواد هر سال زیاد و زیادتر بشه ؟ اخه واقعا از معلمی راحت تر شغلی هم هست ؟ ۴ ماه هم که در سال والمعطل اون ۸ ماه هم نصفش تعطیلی و و بین تعطیلی و تا ظهر و غیبت و وووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
بله در ایران اصلا عدالت مفهومی نداره معلمان سیری ناپذیر چی از جون بیت المال می خواند ؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
شما هم‌عرضه داشتین می اومدین معلم می شدین
United Arab Emirates
ن
۲۳:۱۳ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
معلم بودن عرضه نمی خواد پارتی می خواد و گزینش که می دونیم چطوریه !
Iran (Islamic Republic of)
hdf
۰۸:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
مطمئن باشید از حقوق کارمندان بانک ملی بیشتره
کارمندان صف و ستاد بانک ملی بندرت حقوق دریافتیشون به 15ملیون تومن میرسه
بابت گرفتن وام هم مثل مردم عادی برخورد میشه چه در درصد چه در تضمین وام .
سیاست بانک ملی در رابطه با کارمندانش مشتری محورهستش تفاوتی نداره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
کارمند بانک و فرهنگیان جفت نجومی هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
با سلام در رابطه با مدرک تحصیلی کارکنان بازنشسته هم رسیدگی شود برخی از قشر بازنشسته درموقع شاغلی تحصیل و مدرک کارشناسی دریافت ودرسیستم سازمان درج لطفا ترتیبی بعمل که از امتیاز ورتبه برخوردار شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
شایستگی در جذب در وزارت آموزش و پرورش یک دهم بقیه ارگانهای نیست یا مدتی در نهضت بوده اند و یا با سهمیه وارد شده اند البته دانشگاه فرهنگیان لیاقت دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
دانشگاه فرهنگیان اتفاقا از همه جا پارتی بازی توش بیشتره. خواهر بیچاره من رو با رتبه ۳۸۰۰ برنداشتند. رتبه ۶۰۰۰ و ۷۰۰۰ رو برداشتند. از یه دختر ۱۸ ساله پرسیدند اگر یه آجر بدیم دستت باهاش چی کار می کنی؟ توقع دارید این بچه چی بگه گفت خانه می‌سازم. بگه چی ؟؟؟؟ بعدا پرسیدیم گفتند باید میگفتی آجرها رو دانه دانه روی هم میذاشتم برای فقرا خانه می ساختم. آخه چرا باید یه بچه ۱۸ ساله این حجم پاچه خوار و چرب زبان باشه. ما به این بچه چرب زبانی و دروغ یاد ندادیم. آدم سراغ دارم با پارتی و آشنا بازی قبول شده در حالی که تو عمرش یه رکعت نماز نخوانده، اما اونجا جانماز آب کشیده. من خودم از این چیزا کم رنج نمیکشم، اما از صمیم قلب آرزو دارم هر قطره اشکی که این بچه ریخته بشه آتیش و زندگی‌شان رو بسوزانه و خانه خوابشون کنه.
United Arab Emirates
ن
۲۳:۱۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
دانشگاه فرهنگیان رتبه های داغون ناپلئونی بر میداره وفقططط گزینش براشون مهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
آقای وزیر بد نیست عملکرد ایشان را در زمان کرونا رصد کنید بغیر از افراد با وجدان که تعداد قلیلی هستن بقیه وجدان کاری ندارند برای بچه من ساعت 1 نصف شب تو سامانه شاد تدریس می فرستادن !!!!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
تعطیلات سایر کارمندان هم قدر معلمان نیست تقریبا بیش از 4 ماه تعطیل هستن و دنبال تدریس خصوصی و دلالی در بنگاهها و ...
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۰۷:۲۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
رئیس دانشگاه فرهنگیان بود از پس اون کار بر نیومد الان چطور شده وزیر؟
United Arab Emirates
یار خدا
۰۶:۵۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
تر و خشک را با هم نسوزانید معلم هست که با جان و دل کار می کند درس کنکور هم نمی دهند که درآمدی در این خصوص داشه باشد . شما که اینچنین قضاوت می کنید یک روز یکساعت بروید فقط در محیط مدرسه قرار بگیرید سر کلاس درس هم نرودید بلاخص محیط ابتدایی تا بفهمید معلمان چه فشارهای عصبی روی آنهاست و چه بسیار دچار سرطان و نارسایی حنجره شده اند ! معلم هم نیستم جهت اطلاع . به یاد سخنان صدر اعظم آلمان مرکل افتادم زمانی که جامعه پزشکان المان نسبت به حقوق معلمان به ایشان اعتراض کردن و او در پاسخ گفت من نمی توانم حقوق شما ر بیشتر از کسانی بکنم که شما را مقام پزشکی رسانیده اند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
هم اندازه کارمندا کار می کنن 5 ماه خونه بیکار تشریف ندارند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟والله ما رو هم سه ماه تابستان تعطیل کنید با حقوق معلم ها راضی هستیم .با تمام احترامی که برای معلم و شغل معلمی قائل هستم باید بگم با این وضعیت کار کردن و عدم دلسوزی هاشون ،زیاده خواهی دارند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۲۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
ایول واقعا حرف حقی زدی
Iran (Islamic Republic of)
43
۰۸:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
باسلام خدمت تمام عزیزان فرهنگی وغیر فرهنگی، به عنوان یه معلم باز نشسته، خواستم عرض کنم. کار معلمی واقعا کار سخت وطاقت فرسایی است. دوم اینکه اگر دقت کنید اکثر کشور های پیشرفته دنیا از آموزش وپرورش درستی برخوردارند، در این کشورها حقوق معلم از یک قاضی بالاتر است وبالاترین حقوق به معلمین پرداخت می‌شود، واما یک نکته اساسی، سخت ترین گزینشها هم نسبت به معلمان انجام میشه، این طور نیست که بدون سنجش صلاحیت های علمی وعملی وروانی هر ننه قمری وارد کار آموزش وپرورش بشه ، از نهضت یا... وارد آموزش وپرورش کنند. آینده کشور ما در دست این دانش آموزان است وآینده این دانش آموزان در دست ما معلمان، من خودم در این سی واندی سال معلمی به عینه میدیدم که برخی از همکاران ما واقعا ضررشون بیشتر از سودشون بود. به خاطر اینکه. یا از مجرای دانشگاه فرهنگیان وارد نشده بودند یا اگر از دانشگاه وارد شده بودند موقع پذیرش دقت کافی. صورت نگرفته بود. وآخرین سخنم این که باید همان ابتدای استخدام اعلام بشه شما برای پنج سال استخدام می شوید اگر عملکرد شما تایید شد پنج سال دیگه تمدید میشه. که معلم خود راناچار به دانش افزایی، بهبود عملکردو...بداند. آنوقت آموزش وپرورشی درست واقعی خواهیم داشت. دست معلمان زحمت کش وطنم را می بوسم.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۵۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
پاسخ ۴۳
واقعا شیر مادران حلالت کسانی که از معلمان ناراضی هستند بحث همین است اگر وزیر به توصیه های جنابعالی عمل کند ، آنوقت است که اگر هم وزن معلم در ماه طلا هم بدهند ارزشش را دارد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۳۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
سلام نظر تمام معلمین محترم وقابل درک هست ولی بدانید باز از سازمان اموزش فنی حرفه ای بهتر هست لا اقل وزیر محترم از شما حمایت میکند ولی ما کارکنان سازمان فنی حرفه ای هیچ کس را نداریم لا اقل از روی دلسوزی وانسانیت به داد ما برسد ومشکلات معیشتی ما فکری کند همه سران مملکت ونمایندگان میدانند ولی در سازمان کم کاری میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
آیا معلمان به اندازه 1/3 کارمندان کارمیکنند؟ ضمن اینکه بعضی از آنها انسانهای بداخلاقی هستند و در دانش آموزان رفتار سوء دارد، معلمان زمان گذشته کم توقع و انسانهای باشرفی بودند ، هرچند الان هم معلمان باشرف کم نداریم ، اما متاسفانه نسبت به گذشته کم رنگ شده است
Iran (Islamic Republic of)
www.aparat.com/HonarhayeSobhan
۰۶:۰۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
سلام معلمی شغل پیامبران، ان شاءالله خدا به همه معلمان کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
فوق دیپلم آموزش و پرورش با دو سال سابقه کاری کمتر از بنده با مدرک فوق لیسانس حکمش 6میلیون تومان از بنده بیشتر است !!!!!


معلمان همیشه تعطیل تقریبا حکمشان دو برابر کارمندان همتراز و هم سطح خود شرکت ملی پست است
United Arab Emirates
ناشناس
۰۵:۳۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
بله. بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
اگه حقوقشون کمه کسی مجبورشون نکرده حتما معلم باشن، خب برن دنبال شغل آزاد
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۵:۲۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
تو حالا اگه واقعاا خودت رو وزیر میدونی بیا برو شرط سنی دانشگاه فرهنگیان رو افزایش بده تا محرومان هم که عین خودت هستن بتونن معلم بشن و وارد این دانشگاه بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
از کی تا حالا کسی که سن اش از ۲۴ و۲۶. سال رفته بالا میگن محروم هههه . مردم تو ۲۶ سالگی بچه دار میشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
سلام اقای وزیری...بنده کارمند بانک هستم. حاضرم تمام حقوق و مزایای منو به ساعت کارکرده خودم انجامش بدهند. واز آن طرف هم ساعت کرد معلم را هم به ساعت تقسیم کنند بعد ببینند حقوق کدام قشر کم ویا زیاد است؟....البته معلمی شغل نیست..بلکه مثل رسالتی است؟ که انبیاء داشتند....حقوق همه کارگران و کارمندان کم است فقط مختص برای یک قشر نیست...حقوق ریالی ولی خرج کرد دلاری....قابل توجه مسئولین محترم.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
میشه دارایی هایی که از بانک به دست آوردی با یک معلم جا به جا کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
پرداخت سریع معوقات حق التدریس ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲
معوقه رتبه بندی ۱۴۰۰
افزایش فوق العاده ویژه
اجرای ماده ۱۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران وطنم
۰۱:۱۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
سلام.خواهش میکنیم این رتبه بندی تبعیض آمیز را حذف کنید و بجایش یکسان سازی حقوق و پرداخت حقوق بر اساس سنوات بیمه تامین اجتماعی و مدرک تحصیلی و خدمت مقدس سربازی باشد،به معلمین عین کارمندان اداره برق حقوق دهید تا تبعیض از بین برود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
بله به کارمندان اداره برق هم مانند کارمندان شرکت ملی پست حقوق بدند نه بیشتر

در کل عدالت را رعایت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
مگه کارم میکنن که حقوق میخوان؟؟کلا سه ماه بی دردسر کار میکنن،مقایسه کنید باکادر درمان که سه شیفت سرکارن حقوقشونم اندازه معلماست،لطفا پیگیری بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
زحمتی که برخی از معلمان دلسوز در کلاس درس می کشند هم از لحاظ آموزش و هم پرورش قابل ستایش هست آموزش و پرورش نتنها از لحاظ مادی بلکه از لحاظ ارزشی و جایگاهی باید قدردان این قشر زحمتکش باشد هیچ قانونی در مدرسه و اموزش و پرورش به نفع معلم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
معلمین بی ادعا ترین و قانعترین وصبورترین اانسانها هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
پس چرا بخاطر حق وحقوقشون از درس وتعلیم وتربیت دانش آموزان میزنن
Iran (Islamic Republic of)
کارمند ساده
۰۰:۱۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
این را باید از 1, از برنامه و بودجه ی آموزش و پرورش و 2, اداری و 3, مالی و 4, معاونت اداری و مالی آموزش و پرورش پرسید که چرا به قانون خدمات کشوری در مورد حقوق و مزایا عمل نکرده اند و اگر پاسخ قانع کننده ای نداشتند به کمیته تخلفات و سپس به دیوان عدالت ارجاع داد.....
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۳:۵۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
درود و احسنت حرف حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
دشمنان با نفوذ خود بدنبال از بین بردن هویت و فرهنگ و روح نقلابی نسل‌های ما هستند اگر معیشت معلم به خطر بیفتد شک نکنید که فرهنگ و عقاید غربی و ...جای فرهنگ ایرانی را خواهد گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
معلم ها از کارمندان نسبت به کارشون بیشتر حقوق و تسهیلات دارن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
جناب من خود دبیر بودم کار شما بسیار آسان و در حد تفریح است قبول نداری

من حاضرم با شما حتی با حقوق قبل از رتبه بندی تان جا بجا کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
در جواب اون دسته از افراد که میگن معلمان در استراحت و ... عرض کنم که شما یا راست میگین و یا دروغ و ....
اگر حق با توست پس معلومه خیییلی از عقل سلیمی برخوردار نیستین و روی حرف شما هم نمیشه حساب کرد چون اگر شما از روی حق و حقیقت این حرف رو میزنین پس چرا خودتون معلم نشدین ؟؟؟؟ پس معلومه آدم مجهول الحال هستین..و اگر دروغ و عناد حرف زدین که نیاز به بحث نیست...اون دسته از افراد که گیر دادن به سه ماه و ...تعطیلی معلم اگه یک هفته بشینن و روزی چهار ساعت با بچه خود مباحثه درسی کنند و آنرا در ۳۵ الی ۴۰ ضرب کنند درک میکنند که معلم سر کلاس چقدر بخاطر وجود بچه های بی تربیت و بی فرهنگ بعضی خانواده ها روح و روان واسش نمیمونه.. ثالثا..معلم ۳۰سال درس خونده و زحمت کشیده و اللن هم دولت کمترین لطف رو داره به معلم میکنه...انسان ها و کشورهای صاحب علم مثل ژاپن و ..... در جای جای دنیا هستن که بیشترین حقوق رو به معلم میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
اتفاقا خیلی معلم بودند مثل شما ولی چون حق التدریس بودند آزمون استخدامی شرکت کردند و قبول شدند رفتم

ولی تو عرضه استخدام از طریق آزمون استخدامی را نداشتی با پارتی حق تدریس شده و خوش شانس بودی که رسمی شدی از شانس و اقبال بلند بود که رسمی شدی نه سوادت که اگر داشتی مثل ما آزمون استخدامی شرکت می کردی و قبول نی شدی و هر روز ترس و لرز رسمی نشدن نداشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
بدتر از وضع کادر درمان که نیست با ان همه زحمت شبانه روزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
اجحافی که در حق معلم میشه کمال بی انصافی و ناعدالتی.. در کشورهای صاحب علم وقتی بنگرید خواهید دید که معیشت معلمینشان در رده های بالای حقوقیست چون عقیده دارند اگر ذهن و روان معلم در آرامش باشه مطمئنا بدنبال نخبه پروری و احیای علم میباشد متاسفانه در ایران هیچ ارزشی برای شان و منزلت معلم قائل نیستند و فقط در حد حرف که معلمی شغل انبیاست اما در مقام معیشت که میرسه می‌بینید که برای خودشان بهترین معیشت را راه اندازی کرده اند و انگار معلم را ابزاری برای دنبال کردن و رسیدن به اهداف مادی خودشان قرار داده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
لطفا از کلمات اسون تر استفاده کن من اینا رو در ملمسه یاد نگرفتم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
البته این اجحاف در حق خیلی ها که معلم نیستند هم اعمال میشه که خدا رو خوش نمیاد مسئولین به هوش باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
این حرف شما شامل حال اون کشورهایی میشود که معلم در سطح دکترا و با سواد عالی و تمام وقتش را صرف آموزش برای نسل اون جامعه میکنه نه کشور ما با معلمانی که سطح سوادشون کم هست که فقط به فکر افزایش حقوق اون هم با این تعداد تعطیلات در طول سال که آمورزش دانش آموزان به عهده پدر و مادرهاست
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۴۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
حقوق معلما باید از همه کارمندان بیشتر باشد.حداقل دو یا سه برابر؛ کارمندان از صبح تا شب بیکار هستن و همیشه هم که خدا را شکر سیستم ها قطعه!اگه خیلی ناراحت هستین و عرضه داشتین شما هم معلم می شدین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
فعلا که تو ناراحتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
اینم طرز فکر یک معلم به نظر من تو بیفکر نباید تو آموزش وپرورش راه بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
معلمان مگه اصلا کار میکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
سلام درمورد مشکلات بازنشسته هم رسیدگی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
دوران کرنا به ما نشان داد که دایر بودن مدارس چه فوایدی دارد.ناشکری نکنیم. این همه پیشرفت های ایران مدیون و مرهون آموزش و پرورش هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
اتفاقا برعکس این وضع زننده ای که امروز در دانشگاه ها شاهدش هستیم به خاطر وقاحت و زیر کار در رفتن آموزش و پرورش هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
با موتور و سه شیفت سر کار می رفتم. دو بار افتادم و یک بار ماشین به من زد. از بس برای امور مدرسه فکر کردم سکته ی مغزی کردم و ۱۶ روز در کما بودم. کار معلمان خیلی سخت است. کلاسداری و تدریس و امتحان و تصحیح برگه. پس از مداوا و رفع کسالتم می ترسم سر کلاس بروم و فشار خونم دوباره بالا برود. معلم در برابر جنگ اعصاب دانش آموزان با او تقریبا بدون دفاع هست.اگر تعطیلات نباشد فکر کنم برای همکاران خطر مرگ وجود داشته باشد.
Singapore
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
متاسفانه درطی این سالها معلمان ما خروجی خوبی نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
این به خاطر اینه که نصف بیشتر کسانی که استخدام میشوند از دانشگاه فرهنگیان نیستند.
United Arab Emirates
ن
۰۰:۰۴ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
دانشگاه فرهنگیان اصلا با سواد تحویل نمیده همگی رتبه های ناپلئونی هستن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
شاگرد اول معماریم بابا شرکت نفتی بود الان تو خونه بیکارم. واسه بقیه مقاله مینویسم. بابام بازنشسته شد گفتن خداحافظ. ولی شما فرهنگیا چیه. امتیاز دانشگاه واسه بچه هاتون. بازنشسته هم که میشین یکی از بچه هاتونو میبرن سرکار. تو آزموناتونم که همش تخلف و پارتی بازی. چیه این همه ننه من غریبم بازیتون
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
یه جوری میگن تو کروناااا ثابت شد انگار تو غیر دوران کرونا معلم شب و روز با بچه ها بود. حرمت معلمای خوب و زحمتکش سر جای خود. ولی به عنوان دانش اموز سابق و ولی امروز یاداوری کنم که اگثر معلمان در جامعه ما همونایی ان که تو کلاس تیتر میگن باقیشو میگن تو کلاس خصوصی میگم . و اینکه بار آموزشو عملا انداختین رو دوش پدر مادرا. سختی دوره کرونا هم بخاطر تعطیلی اموزشگاه ها و تعطیلی کلاسای خصوصی بود نه مدارس شما. در ضمن یه سریم بزن به مدارس خصوصی ببین شهریه یه سال چقدر ؟ حالا از مهدکودک بگیر تا دبیرستان. والا چی به بچه هامون یاد میدین که اینقدر پول میگیرین؟؟؟؟ دیگه چرا اینقدر اعتراض دارین. کارمند بدبخت تا ساعت ۴ سرکار . از کف تا سقف اتاقشم پر پروندست. بیشتر کارمندای ماهم اسمن کارمند در اصل کارگرن. نمونش خانواده خودم. دستای بابام پر از پینه ست. بابا انصاف داشته باشین. معلما خیلی بی وجدان شدین . خیلی. جناب وزیر نا لایق از الان منتطر خبر برکناریتم
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۲۲:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
سلام من یک کارمند بانک هستم که در نظر بعضی ها شاید حقوقم بالاتر از معلم است و وام های آنچنانی از نظر دیگران می گیریم (البته اینگونه نیست) بعد از ۳۰ سال خدمت دارای یک آپارتمان ۱۴۰ متری در زنبیل آباد قم هستم و یک خودروی ساندرو ولی برادرم دبیر آموزش و پرورش هست و چون فرصت کافی هم دارد با برگزاری کلاسهای خصوصی (ساعتی ۵۰۰ هزار تومان) الان در همان منطقه زنبیل آباد قم یک ویلایی ۴۰۰ متری دارد و یک آپارتمان ۹۰ متری در تجریش تهران و یک ویلا در تنکابن هر موقع هم با هم هستیم بد و بیراه به آموزش و پرورش که حقوقمان کم است ، در عالم برادری نمیشه بهش بگم خوب اوقات فراغت شما ب ای شغل دوم مهیا است پس من کارمند بانک که اصلا فرصت برای دست و پا کردن شغل دوم ندارم چی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
شاید شغل دوم بنگاه داری داره یا خانمش هم شغلی داره که دارند بهتر داره یا ارث خانمش بوده اگر از شغل معلمی کسب کرده بود قطعا بدون رودروایسی میگفتی تو عالم برادری هم رودروایسی نمی کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
تو داری چرت میگی دقیقا مانند این وزیر دروغگو خانواده بنده بجز من یا کارمند بانک ملی هستند یا کشاورزی و با سپه و فقط من با جناقم بانکی نیستیم من کارمند پست و بت جناقم معلم

فرهنگیان حکمشان دو برابر ماست و آنها وام خودرو ،مسکن و زمین واگذاری دارند که ما نه وام خودرو ،نه مسکن و نه زمین واگذاری ندارین ؟؟؟؟!!!

کارمندان بانک هم حکمشان یک و نیم برابر بنده و شاید بیشتر و دریافتیشان دو تا سر برابر بنده ، و وام ضروری دو سال یک بتر ،وام مسکن و خودرو هم دارند آنهم حدود میلیاردی

عدالت در جامعه نوسط شماها مافیا درغگو و سیری ناپذیر ضربه فتی شده و نابود شده

و دیوان عدالت نیز تماشگری ساکت و منفعل می باشد دلیل و چرایی اینکار را من متوجه نمی شم ؟؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
کاش وزیر کمی هم درباره بازنشستگان فرهنگی حرف می‌زد که آینه شاغلین هستند و زیر خط فقر زندگی می کنند با حقوق نه میلیون با مدرک لیسانس و نوه. و عروس و داماد، و کرایه خونه، این حقوق به کجا می رسه. در مورد شاغلین فرهنگی هم شعار بس است عمل کنید خیلی ها که همون حداقل رتبه بندی هم بهشون اضافه نشده و هنوز جواب اعتراض به رتبه بندی نیومده
United Arab Emirates
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
اون ۲۰ تا کشوری که توش تدریس کرده بودین کدوما بودن!؟ و با چه زبانی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
در مورد این شغل وزارت یا ریاست دانشگاه یا مدیریت مدرسه یا ریاست رسانه ملی در بیشتر موارد چون شغل‌ مقصود شخصی ندارد و نفع اجتماعی هست ،بهترین روش ریاست علاوه بر رعایت موارد مکتوب در بخشنامه مسؤلیت،مسؤلان باید به نظرات توجه داشته باشند تا از وضعیت واقعی حوزه کاریشان مطلع شوند . نظرسنجی نشان دهنده این است که وضعیت اقتصادی رفاهی آموزش و پرورش نسبتا تا حدودی بحرانی هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
باشه تو راست میگی.
پس یه کاری بکنن بیان از هر وزرات خانه حکم و فیش دریافتی یکی از کارمندانش که از نظر سابقه خدمتی یکی هستن را بذارن بعد مشخص میشه.
البته شش ماه تعطیلی در طول سال هم فدای سرشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
بدبختی مردم این است که معلم ها مدارس را رها نموداندودنبال مشاغل دیگر هستند و فقط بفکر واریز حقوق ماهانه شأن هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
والا همین معلمینی که میفرمایید پدر ما رو در آوردن با بیسوادیشون .الان هم یک درصدشون هم صلاحیت معلمی ندارن و بچه های ما هم تو محرومیت از نظر علمی دارن تحصیل میکنن .بچه تو مدرسه هیچی یاد نمیگیره میاد خونه یک بار دیگه خودم درس میدم به بچه تازه میفهمه و وقتی از روش تدریس معلمش میگه تازه میفهمیم طرف اصلا سواد تدریس نداره .خجالت داره به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
کلی تعطیلات دارن ساعت کاریشون هم که اصلا در حد کارمندا نیست .چه توقعاتی وجود داره والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
کارمند بانک دولتی
فوق لیسانس از دانشگاه دولتی معتبر
ازمون دادم برا استخدام
شش سال سابقه
تو منطقه محروم هم سرکارم
متوسط کار مفید نه تا ده ساعت
دریافتی هشت و سیصد
بگی قسطی چیزی هم کم میشه اصلا
تو این کشور مگه قانون نیس که وزیر مملکت میاد نشر اکاذیب می‌کنه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
آقای وزیر لطفا فیش حقوقی خودتو منتشر کن تا مشخص بشه چقدر حقوق داری؟
یه نگاهی هم‌ به سایر کارمندان دولت بنداز تا بدونی که معلم ها هیچ کمی ندارن هیچ، بلکه خیلی هم اوضاشون عالی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
مجوز افزایش مبلغ حقوق معلمان شاغل و بازنشسته تا ۵۰ ام .
Iran (Islamic Republic of)
سردار
۲۰:۳۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
هر کی ادعا میکنه معلمان در رفاه و حقوقشون فلان و بهمان،الان که فرصت هست و دولت اجازه داده از ادارات دیگه بیان به آ.پ فرصت رو غنیمت شمرید و بیایید..خیلی دوست دارم ببینم اونایی که خارج از گود نشستن و حرفهای سخیف و بی پایه و اساس میزنند مثل اونی که گفته بود با اجرای رتبه بندی حقوق معلمها 4میلیون بیشتر از یک مهندس ارشد است!!!!!!!!!!! فقط و فقط بیان یک روز در 3 تایم 90 دقیقه کلاس 35 تا 40 نفری رو ساکت کنند،درس پیشکش!!!!!!!!!!!!!!! بخدا شعور و عقل و تفکر هم سرمایه گران قدریست که معلوم بعضیا ازش بی بهره اند.اینقدر تهی بودن و مغرض بودن خود رو فریاد نزنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
ولا بنده سال 90 درخواست انتقالی دادم و آموزش و پرورش موافقت کرد و شناس بد من شرکت ملی پست مخالفت کرد آن زمان مهندس برق قدرت بودم
زمان فانی ارشد الکترونیک دانشجو بودم باز مراجعه کردم این دفعه که پست موافقت می کرد فانی وزیر وقت فقط تحصیلکردگان تربیت معلم برای معلمی قبول داشت پارسال هم خواستم درخواست بدم من رییس اداره کردند اجازه نداند بیام
حالا اگه راهی پیدا بشه حاضرم با حکم قبل از رتبه بندی دور ترین روستاها هم برم
در صورتیکه سال نود که آموزش و پرورش موافقت کرده بودند و ابلاغ تدریس هنرستان بهم داده بودند شانس بد من پست موافقت نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
حاضرم بیام

هم سوادش دارم هم مدارک مختلف ولی دولتی دستگاه انتقال را فقط و فقط منوط به تقاضای کارمند و اعلام نیاز مقصد کند

بله آموزش و پرورش موافقت می کنه ولی دستگاه خودم نه متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
لطفا حقوق معلمان حق التدریس را هر چه زودتر پرداخت کنید از بهمن ماه تا خرداد حقوق پرداخت نشده واقعا کسی تو وزارت آموزش و پرورش هستش که پیگیر این معوقات باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
میزان کاری هم که میکنند به اندازه سایر کارمندان نیست ،یه ادن منصف بیاد تعدا گد روزهایی که در سال تحصیلی کدشته سر کلاس حاشر شدند رابشمارد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
درود به شرفتان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
درود بر شرف زیاد خواه و مافیا

یا درود بر شرف عدالتخواه

بله این فرد زیاده خواه است

کسی از بیت المال سهم بیش از حق خودش را مطالبه کردند در صورت موفقیت حرام خوار بود و آن دنیا باید جوابگوی کسانی باشد که سهمیه آنها توسط مافیا زیاده خواه خورده شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
رئیس جمهور رضامراد صحرایی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
درحال حاضر پدر ومادرها شدن معلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
معلمان اکثرا اواره راهای دور هستند
الا خانمهای که بجه کوجک دارندو سابقه دارها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
حاضرم جابجا کنم آن هم با حکم قبل از رتبه بندی شما

بنده اکنون رئیس اداره هستم ولی معلمی را در دورترین روستا قبول می کنم و با شما جابجا می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
سهام ومعلم بدهید مردم هر سال اونم قیمت آر ون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
کاری به دریافتی سایر کارمندان نداریم.آقای وزیر لطفاً در باره پرداخت معوقات قانونی حق سفر،کمک هزینه ازدواج کمک هزینه فوت یه فکر کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
تنها فرهنگیی که مقداری رعایت کرد شمایید
Iran (Islamic Republic of)
کارمند دون پایه و مالیات بده و بدبختتتتت
۱۹:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
کرونا: معلم ها در خونه ، آلودگی هوا: معلم ها در خونه، برف میاد: معلم ها در خونه، سه ماه تابستون: معلم ها در خونه ، بعد منه کارمند همین تابستون از ۶ صبح باید کارت بزنم تااااااااا هر وقت رییسم بزاره برگردم خونه، با ماهی ۱۲ میلیون، معلم ها اصلا کار می کنن؟ والله کارمند ساده از معلم کم تر می گیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
بگذار از افزایش حقوق چند برابری معلمان بگذر بعد این رو مطرح کن. انگار تنها وظیفه اموزش و پرورش افزایش حقوق این قشره.... البته راست می گه حقوق معلمان به اندازه حقوق کارمندان نیست بلکه خیلی بیشتره بعنوان مثال حقوق کارمندان ثبت اسناد و املاک فعلی کشور از حقوق بازنشستگان 10 سال قبل اموزش و پرورش کمتره و زندگی شون بسختی می گذره. بجای بحث افزایش حقوق معلمان بفکر افزایش بهبود سیستم اموزشی باشید تا جامعه رشد کنه.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
سلام آقای وزیر حمایت کامل از وزیر است .نگران نباشید و با خیال آسوده مبلغ حقوق کارمندان و بازنشستگان آموزش و پرورش را تا ۵۰ ام آسان زیاد نمائید. و برای مدارس بهترین تغذیه را انتخاب نمائید. آقای وزیر شما می‌توانید در آینده رئیس جمهور نیز باشید .اکنون موقع نمایش توانایی‌های فوق المپیادی شما است . آقای وزیر جمعیت آموزش و پرورش زیاد است .اگر حمایت فوق المپیادی از آموزش و پرورش داشته باشید شانس ریاست جمهوری شما بیشتر می‌شود. یک کار فوق المپیادی و ویژه در اختیار شما است . توجه آموزش و پرورش به تصمیمات فوق المپیادی شما است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
برخی می گویند معلمان تعطیلی دارند درصورتیکه کار معلم با هیچ کاری حتی کارمندی قابل مقایسه نیست دوسال اول کارم ۶۰۰ کیلومتر دور از خانه مشغول به کار شدم هیچ امکانات رفاهی دراختیار معلم قرار نمی دادند باید باهزینه شخصی خودم به محل کار می رفتم وقتی به مقصد می رسیدم مثل انسانی قاب گرفته درخاک بودم وسیله ای که برای رفتن پیدا می شد وانت تویوتا پراز بشکه نفت بود ومن روی این بشکه های نفت می نشستم ووانت باسرعت بالا حرکت می کرد تا درماسه بادی گرفتار نشود هرلحظه ممکن بود از بالای وانت به پایین پرت شوم این مسیر حدود ۱۴۰ کیلومتر بود آنجا که می رسیدم باید با انواع بیماری ها دست و پنجه نرم می کردم با مراکز درمانی فاصله زیادی داشتم که به دلیل نبود جاده امکان رساندن بیمار به مراکز درمانی بسیار کم بود هرکسی ادعا می کندشغل معلمی راحت است وساعات بیکاری بالا دارد یکبار با من بیاید به چنین مناطقی برویم بعد خواهد دید نظرش عوض می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
چرا برای معلمین که سنوات گذسته 30 سال خدمت صادقانه کردند رتبه بتدی اعمال نمیشود ولی فردای انتخابات از تمام شاغلین وبازنشسته ها توقع دارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
چطور شد این استخدام نیروهای قرار دادی چقدر بی عدالتی است تو این مملکت اینم شد مدیریت واقعا که لعنت بهتون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۲۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
درود
وقت بخیر
با احترام به همه نظرات چه موافقین و مخالفین.
ما به مرور زمان دو موضوع را از دست داده ایم: اول اخلاق و دوم آموزش.
جز محدود گروه هایی که می توانند این دو ارزش از دست رفته را تا حد زیادی ایجاد و رشد دهند، معلمان هستند.
سیستم سازمانی در ایران تا حد زیادی مشخص است، هر فردی وارد شود فرآیند اجرایی و کاری او تا حدی دستخوش تغییر می شود. معلمان هم از سیستم آموزش و پرورش ضربه ها خورده اند که در حال اصلاح هست. مثلا همین خبر و سخنان وزیر؛ ایشان در یک خبر از چند موضوع سخن کفته اند، از ماد تا کرخه، از روستا تا وزارتخانه، مسئله که مشخص است، راهکار برون رفت از این وضعیت و اقدامات اجرایی خود را بفرمایید. در بقیه مصاحبه ها هم دستاورد خود را بفرمایید و یا روند رشد موضوع. چیزی جدیدی ارائه دهید، معلمان از حال خودشان آگاه هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
معلمی که عدالت محور و مطالبه گر عدالت نباشد مفت نمی ارزد آنهم به این بیسوادی مطلق اکثر فرهنگیان

وقتی می خواهید برای خود جایگاه ایجاد کنید می فرمایید معلمی شغل انبیاست ؟؟؟؟؟!!!!

درصورتیکه بالاترین تعلیم انبیا عدالت و برقراری و اجرای آن است
همانگونه که قرآن کریم در بسیار از آیات از عدالت و قسط و عدل و میزان سخن به میان آمده است .

حال کدام یک از معلمان حتی معلمان این جمع از عدالت بین تمامی کارمندان دولت حرف زدند و از زیادی خواهی و سیری ناپذیری امتناع کردند ؟؟؟؟!!!!

به یقین هیچکدام

از وزیر گرفته تا پایین ترین فرهنگی

پس لطفا نفرمایید معلمی شغل انبیاست هدف شما و هدف انبیا با هم اختلاف 180درجه دارند

شنما خود خواهی محضید !!!!

و انبیا عدالت محض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
میگم یه سوال داشتم. وقتی دبیر و معلم مدارس حجاب درستی ندارند. چطور چند سال دیگه از این بچه ها که زیر دست اینا بودن انتظار دارید حجابشون رعایت کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
بله من هم حرف شما رو قبول دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
نکته بسیار تاثیر گذار و دقیقی رو گفتید
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۷:۲۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
واقعا همینطوره . متاسفانه بعضی از معلمان بسیار بی قید و بند هستند و با پوشش بسیار زشت و زننده در اجتماع ظاهر میشوند و دانش آموزی که از این قشر الگو میگیرد چه خواهد شد !!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
تازه همین بی حجابی های که می فرمایید معلم دینی هستند و 5برابر حقوق من مهندس می خواند حقوق بگیرند ؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
با عرض سلام به وزیر محترم
اقای وزیر فوق العاده ویژه ۵۰ درصدی را برای معلمان هم اجرا کنید همه کارمندان دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
کارمند کجا ، معلم کجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
من کارمندآموزش فنی وحرفه ای هستم ماهم خواستار فوق العاده ویژه 50%ی خودمان هستیم
United Arab Emirates
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
کارمندای تامین اجتماعی ندارن، میتونید تحقیق کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
سلام ما کارکنان سازمان اموزش فنی وحرفه ای هم از این بی عدالتی در دریافت حقوق به چه کسی پناه ببریم که این سازمان مادر ندارد
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۸:۱۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
معلمی شغلی هست که مثل بقیه شغل ها سختی خودش رادارد،ولی تا زمانی که برای معلم ،مثل بقیه شغل ها راندمان کاری و پاسخگوی عملکرد نباشد ،اینگونه اعتراضات همیشه بوده ،یک معلم دربرابر کار خودش به هیچکس پاسخگو نیست ،زمان کاری کم ،فرصت های خالی بسیار ،اما خروجی کارپرورش جامعه معترض وقس علهذا ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
وقتی مثل قدیم در رو دو شیفت اومدید سر کار این چیزا قبول هست. الان هفته دوازده ساعت میریرد سر کلاس حقوق دکتر و مهندس هم میخوابد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
مگر راندمان کارمندای دیگه چقدره؟ یک ساعت در روز! خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
قابل توجه اونا که نظرادن گفتن تربیت و تدریس به 30یا40دانش آموز سخته و غیره... متاسفانه فرزند بنده در مدرسه هیچی یاد ندادن و ما مجبوریم با کمک همسرم تمام درسها را باهاش مرور و تمرین کنیم چون معلم فقط سرفصل الکی میده و میگذره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
امکان نداره فزرزند شما بازیگوش است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
بله جناب وزیر درست می فرمایید ولی از اون ادارات نام ببرید...کدوم ادارات؟ کدوم وزارت خونه ها؟ درست می فرمایید حقوق کارمند آموزش و پرورش مثلاً یه سرایدار مدرسه به اندازه حقوق یه فرماندار و بخشدار نیست بلکه بیشتره...ای کاش وزیر کشور هم مثل شما از نیروهاش دفاع می‌کرد...در ضمن اگه باور ندارین می تونین تحقیق کنین...علی رغم همه مسائل کوچیک فرهنگیان عزیز هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
چه اغراق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
نگران نباشید .با برگزاری کلاسهای جبرانی هرمدرسه ۳۰۰ نفری جدود یک میلیاردودویست میلیون کارمی کنن
بدبخت خانواده‌ای ایرانی که بایدکمبود حقوق معلم یا مدرسه رو از جیب پرداخت کنن.
چرا دولت وآموزش وپرورش نباید اعتبار کافی به مدارس بدهند که مدارس به زور وبی حرمتی از خانوادها پول اخاذی کنن.
این آموزش رایگان نیست بوجه کشور پس چگونه خرج می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
با سلام یک معلمی که در کلاس 24خدمت میکند حداقل باید 24تفکر روان شناسی رابداند پس نمیتوان حقوق معلمان کمتر از بقیه کارمندان باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
خب همین حقوق رو میگیره که همین چیزا بدونه.۸ تا ۱۲ میلیون ارث پدرش که نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
سلام. ای کاش یه طرح رتبه بندی هم برا کارمندان قرار میگرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
طرح رتبه بندی برای این به وجود اومد که آموزش و پرورش در همه جا چه شهرستان ها چه .... چندین سال هست که از هر جا که میتونه معلم میگیره. اکثرا هم کسایی هستند که سهمیه یا سهمیه معلمی دارند. اخه رشته ..... ؟؟؟؟ اونم دانشگاه درجه پنج؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۲۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
درسته حقوق بالایی ندارند ولی کلاس خصوصی میگذارن چندبرابر درآمد دارن، آموزش و پرورش بیاد تو تموم سال ازینها کاربکشه و مثلا تو تابستون برای بچه ها کلاس بگذاره تا بیان سر کلاس اونموقع مزایای ادارات دیگرو هم به اونها بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
در سال فقط سه ماه کار می کنند اونم نیمه وقت زیاد هم هست عامل تمامی بدبختیای جامعه وجود اموزش پرورش پولکی و ضعیف هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
حاضری این حرف نادرست خودرا اثبات کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
دوست عزیز ضرب المثلی داریم که میگه هر قدر پول بدی همونقدر آش می خوری. در 40 سال گذشته چقدر به آموزش و پرورش بها داده شده که شما توقع دارید جامعه پیشرفت کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
فکر کنم مردم عزیز یادشون رفته اون دو سال کرونا چه عذابی کشیدن که تو خونه به صورت مجازی کار میشدوحتی نمی‌تونستن یه مشق ساده هم به بچه هاشون بگن وتوخونه روزی نیم ساعت هم نمی تونست با بچه ش کار کنه ودعامیکردیم که مدارس یه روز زودتر بازشه.اصلا سروکله زدن یه معلم با 30تا دانش آموزدرکلاس درس متفاوته با یه کارمندی که شاید در طول روز20تا ارباب رجوع هم نداشته باشه.یک روز سروکله زدن با 30تا دانش آموز کلاس اول برابربایه هفته کاریه.جهت اطلاع دوستان که فقط تعطیلاتو میبینن.واقعاحقوقشون نسبت به تورم امروزی خیلی کمه.درضمن من خودم معلم نیستم ولی از سختی کارشون اطلاع کامل دارم چون بچه هام ابتدایی درس میخونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
اتفاقا در همین دو سال مردم فهمیدن چقدر وضعیت آموزش وقیح و سطح پایین هست.
Iran (Islamic Republic of)
محند حیدری
۰۶:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
والا اینقدرمعلما کم کاری میکنن که بعدازکروناهم هم چنان والدین باید با بچها کار کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
حقوق معلم با مدرک کارشناسی چهل درصد بیشتر از از حقوق کارمند با مقطع ارشد بعضی از ادارات دولتی، حتی پس از دریافت مزایای مورد نظر ایشان است.
۱۲