استفانوس سیتسیپاس با شکست برابر ریچارد گاسکه از دور رقابت‌های تنیس ۲۵۰ امتیازی اشتوتگارت کنار رفت.

در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های ۲۵۰ امتیازی تنیس اشتوتگارت، ریچارد گاسکه فرانسوی با برتری برابر استفانوس سیتسیپاس، به ششصدمین پیروزی دوران ورزشی خود به عنوان تنیسور حرفه‌ای دست پیدا کرد. 

گاسکه در ست اول بازی با نتیجه هفت بر شش برابر تنیسور شاخص یونانی به برتری رسیده بود، در ست دوم شش بر دو مغلوب شد اما در ست سرنوشت‌ساز مسابقه، هفت بر پنج سیتسیپاس را شکست داد تا با خلق یک شگفتی، بخت نخست قهرمانی از لحاظ رنکینگ را از دور رقابت‌ها کنار بزند. 

به این ترتیب سیتسیپاس بار دیگر در یک مسابقه چمنی شکست خورد تا تردیدها در خصوص توانایی‌های این بازیکن در فصل چمن به اوج برسد.

همچنین در دیگر رقابت ها دنیل مدودف، مرد شماره سه تنیس جهان و بخت نخست قهرمانی در این مسابقات به مصاف آدرین مانارینو فرانسوی رفت و در کمال شگفتی پس از پیروزی در ست اول مسابقه، دو ست بعدی را به حریف چمنی باز خود واگذار کرد تا از دور رقابت‌ها کنار برود. 

مدودف که امسال بر خلاف گذشته در فصل خاک عملکرد بدی نداشت و به مقام قهرمانی مسترز رم رسیده بود، پس از حذف از رقابت‌های رولن گاروس، در آغاز فصل چمن هم شروع مناسبی نداشت و برابر تنیسور رده ۵۲ جهان شکست خورد تا خیلی زود از این مسابقات حذف شود. 

در سایر بازی‌های امروز هم جردن تامپسون از سد میلوش رائونیچ کانادایی گذشت و الکس د مینور برابر لاسلو جره به برتری رسید و تالون خریکسپور مقابل الکس پوپیرین از استرالیا پیروز شد تا این چهار نفر راهی مرحله یک چهارم پایانی شوند.

برچسب ها: تنیس ، دنیل مدودف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار