استاندار ایلام گفت: توزیع اعتبارات اربعین در جهت توسعه‌ی زیرساخت‌ها خواهد بود و نباید در حوزه‌های دیگری هزینه شود.

بهرام نیا،استاندار ایلام امروز در همایش فرمانداران در شهرستان چرداول  با بیان این‌که توزیع اعتبارات استانی با نگاه بر توسعه‌ی مناطق کم‌برخوردار است گفت: به‌عنوان نمونه در شهرستان ملکشاهی به اندازه‌ی چندین سال به اعتبارات این شهرستان افزوده شده که منجر به توسعه و رفع محرومیت در این شهرستان می‌شود و در مجموع اعتبارات شهرستان‌ها در مقام مقایسه با گذشته چند برابر شده است.

وی در ادامه با تأکید بر اعلام آمادگی همه‌ی فرمانداران برای آماده‌سازی مکان‌ها و سایت‌های اسکان زوار در اربعین بیان کرد: ستاد اربعین در همه‌ی شهرستان‌های استان تشکیل شود و از هم اکنون اقدامات لازم و اساسی در جهت تأمین امکانات و زیرساخت‌های مهم باید در دستور کار قرار گیرد.

 بهرام‌نیا افزود: توزیع اعتبارات امسال اربعین بین شهرداری‌ها متناسب با جمعیت زائران و در جهت توسعه‌ی زیرساخت‌های اربعین خواهد بود و این اعتبارات نباید در حوزه‌های دیگری هزینه شود.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به دیدار اخیر با سردار حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی کل سپاه عنوان کرد: کمک‌های خوبی در جهت تعمیر، مرمت و تجهیز مساجدی که در بین مسیر چرداول تا مهران هستند، صورت گیرد. 

استاندار ایلام همچنین در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سال جاری افزود: رعایت اصل بی‌طرفی و برگزاری انتخابات سالم، بانشاط و با حضور حداکثری مورد تأکید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.