سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی استانداری خوزستان خواستار همکاری بیشتر بانک‌های عامل به واحد‌های تولیدی در شادگان شد.

جلالی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: اساسی‌ترین راهکار ایجاد اشتغال در این شهرستان، توسعه کشاورزی، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی، ایجاد صنایع جانبی خرما و حوزه گردشگری است و انتظار می‌رود همه دستگاه‌های متولی در رفع مشکلات این واحد‌ها تلاش کنند.

او با اشاره به پتانسیل‌های موجود مناسب در بخش‌های کشاورزی و گردشگری شادگان گفت: این شهرستان با وجود فولاد، بندر، کشاورزی، تالاب بین المللی و همچنین راه‌اندازی یک واحد پتروپالایش، زمینه مناسبی برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی دارد.

جلالی می گوید: بانک‌ها موظف به دادن تسهیلات و وام به واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل هستند.

به گفته او بیشتر واحد‌های تولیدی در شادگان نیازمند اعطلای تسهیلات بانکی هستند و با بازگشت آن‌ها به تولید شرایط مناسب اشتغال در شادگان فراهم می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: راه اندازی شرکت فولاد شادگان به منظور ایجاد اشتغال در شهرستان، تسریع در روند پرداخت تسهیلات جاری تک رقمی برای کارگاه‌های بسته بندی خرما و راه‌اندازی مجدد واحد‌های راکد مهمترین برنامه‌ها در جهت اشتغال و رونق اقتصادی شادگان است.

 صالح زاده فرماندار شادگان نیز خواستار اهتمام ویژه برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان شد و گفت: مشکلات واحد‌های تولیدی راکد و تعطیل، بررسی و برای بازگشت به چرخه تولید آن‌ها چاره اندیشی شود.

جمال صالح‌زاده می گوید: مدیران اجرایی شهرستان باید زیرساخت‌ها و تسهیلات لازم را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنند و هر نوع مانعی را برای فعالیت واحد‌های تولیدی و ایجاد اشتغال از میان بردارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار