فرماندار ویژه مهاباد گفت: ۲ هزار و ۴۷۰ متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی در این شهرستان نسبت به واریز آورده خود اقدام کردند.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در جریان بازدید از اداره راه و شهرسازی شهرستان گفت: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۲۳ هزار و ۲۴۳ نفر ثبت نام انجام داده که از این تعداد شرایط ۱۷ هزار و ۲۸۰ نفر احراز شده است.

وی ادامه داد: از مجموع افراد واجد شرایط نیز برای ۹ هزار و ۷۴۷ نفر افتتاح حساب در بانک مسکن صورت گرفته که تاکنون ۲ هزار و ۴۷۰ متقاضی حداقل یک مرحله آورده خود را واریز کرده اند.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: افرادی که افتتاح حساب برای آنان انجام شده در اسرع وقت باید نسبت به تکمیل وجه خود اقدام کنند تا امتیاز آنان به دلیل عدم واریزی لغو نشود.

عباسی بیان کرد: در حال حاضر برای ۷۴۹ واحد نیز پروانه ساختمانی جهت احداث صادر شده و پایه ریزی و اسکلت ساختمانی ۳۰۰ واحد هم به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲۷۵ هکتار زمین به طرح نهضت ملی در مهاباد اختصاص یافته است، گفت: این زمین در مناطق مختلف شهر از جمله شهرک کارمندان، موکریان، کوه دانش، سیدآباد و آزادگان به این واگذار شده است.

طرح «اقدام ملی تولید و عرضه مسکن» به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده که از این تعداد سهم آذربایجان‌غربی نزدیک به ٢١ هزار واحد است.

استفاده نکردن از تسهیلات مسکن در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، متاهل بودن، سکونت بیش از پنج ساله در محل مورد تقاضا از جمله مهمترین ملزومات ثبت‌نام در این طرح به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.