فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از دستگیری یکی از سر شبکه‌ها و سرباند‌های قاچاق سوخت در هرمزگان خبر داد.

سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: نیرو‌های واحد اطلاعات مرزبانی هرمزگان با انجام اقدامات فنی و مراقبتی، از فعالیت یک سرباند و سرشبکه قاچاق سوخت در استان هرمزگان مطلع شدند.

سردار اسماعیلی گفت: مرزبانان با اشراف و اقدامات اطلاعاتی، با هماهنگی مقام قضایی و دادستان مرکز استان، این سر شبکه قاچاق به هویت معلوم را در شهرستان بندرعباس شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی خود قرار دادند و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: خودروی لوکس خارجی متهم نیز توقیف و در بازرسی از آن ۱۱ دستگاه تلفن همراه پیشرفته، تعدادی کارت بانکی و مقادیر قابل توجهی چک پول و اسکناس داخلی و خارجی کشف و ضبط شد.

سردار اسماعیلی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی و برخورد قاطع دستگاه قضایی راهی دادسرا شد، گفت: بر اساس تدابیر فرمانده کل فراجا یکی از برنامه‌های اصلی این فرماندهی در سال جاری برخورد قاطع و پشیمان کننده با قاچاقچیان و سرشبکه‌های قاچاق است که با امید به خداوند متعال و همکاری مرزنشینان به آن جامه عمل می‌پوشانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۰۷:۲۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
کاش ایندفعه واقعا برخورد بشه و در حد حرف نباشه
Iran (Islamic Republic of)
متین
۰۷:۲۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
کاش واقعا برخورد بشه ما مردم هرمزگان امنیت جانی نداریم از دست این ماشین های سوخت ، الان هم دیگه اکثر راننده هاشون افغانی هستن و مدام با سرعت نور توی جاده تردد میکنن ...خدا لعنتشون کنه
کاش واقعا در حد حرف نباشه و یک بار هم که شده برخورد کنن مسئولین
United Arab Emirates
جغر
۰۳:۰۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
او بيگناه ست
آخرین اخبار