رئیس بسیج رسانه کشور گفت: ۱۵۰ نفر از اهالی رسانه در همایش روایتگران پیشرفت شرکت کردند تا پیشرفت‌های صنعتی و معدنی کرمان را روایت کنند.

کارآموزیان، رئیس بسیج رسانه کشور گفت: همایش روایتگران پیشرفت از ۳ روز پیش با حضور ۱۵۰ نفر از اهالی  رسانه داخلی و خارجی در حال انجام است و  اکثر افراد برای اولین بار به کرمان می‌آیند. 

رئیس بسیج رسانه کشور دلایل برگزاری این همایش در استان کرمان را حضور شهید سلیمانی، تنوع ظرفیت‌های مختلف استان، و رغبت رسانه‌ای بیان کرد و تصریح کرد: اهالی رسانه طی این چند روز  از  ۴ شهرستان بازدید کردند.
 
او با اشاره به اینکه رهبری به جهاد تبیین و امید آفرینی است، بیان داشت: دیده بان را طراحی کردیم که هدف از آن این است که رسانه‌ها با روحیه امید آفرینی روایتگری و مطالعه گری کنند و هدف دیگر مرجعیت رسانه ای، برای برگشت اعتماد مردم به رسانه‌ها است و باید مطالبه گری با شعار سال را داشته باشیم، البته رسانه‌های محلی ورود کرده اند و اتفاقات خوبی رقم خورده است. 
 
سرهنگ حمیدرضا اله بداشتی رییس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور نیز در این مراسم گفت: تا تولید رشد پیدا نکند تورم مهار نمی‌شود و باید توجه ویژه به کارگران شود و سازمان بسیج کارگری و با ۲ ماموریت در حال فعالیت است. 

 او افزود: ماموریت ما این است که در هر زمانی مشکلی در سیل، زلزله، کرونا و. پیش بیاید و با تمام ابزار برای کمک به مردم وارد می‌شود و در عرصه تخصصی توانستیم با اعطای نشان اقتصاد مقاومتی فرمایشات رهبری را انجام دهیم. 

 او به نقش رسانه‌ها و انعکاس رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: بر این شدیم که دیده بانی رسانه‌ای و تولید داشته باشیم و تیم رسانه روایت اول را داشته باشند و استان کرمان به عنوان اولین استان پیشرو شد و در ۳۲ استان دنبال می‌شود. 

او تصریح کرد: الگو‌های موفق اثر بخش داریم و از رسانه تقاضا داریم که این الگو‌ها را نشان دهد و باید امید را در جوان‌های ما ایجاد کنیم، با ورود شما دستگاه اجرایی بهتر ورود پیدا می‌کنند و از همه تقاضا داریم که مطالبه گری مفید واقع شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار