سرمربی تیم فوتبال امید ایران نسبت به ساعت تمرینی بازیکنان انتقاد کرد.

 رضا عنایتی پس از پیروزی ۳ بر یک تیم فوتبال المپیک ایران مقابل تیم سوریه در نخستین مسابقه‌اش در تورنمنت قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا عنوان کرد: بازی فوق‌العاده سختی برای ما شد. پیش‌بینی این را داشتیم که در این هوای گرم یک مقدار اذیت شویم، ولی توانستیم این دیدار را با سه گل تمام کنیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم واقعا بازیکنان ما از نظر شرایط بدنی تحلیل رفتند و وضعیت متفاوتی داشتند. متاسفانه یکی-دو بازیکن مصدوم هم داشتیم و تعویض‌های خودمان را انجام دادیم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران اضافه کرد: کارمان یک مقدار سخت بود و تیم سوریه هم با شکل متفاوت ظاهر شد و ۶ تغییر مقابل ما انجام دادند، ولی از بازی بازیکنان رضایت دارم، اما هنوز آنطور که می‌خواهم نیستند.

عنایتی با تاکید بر اینکه ان‌شالله وضعیت بازیکنان بهتر شود و شرایط به نفع آن‌ها رقم بخورد، ابراز کرد: مطمئنا هفته به هفته و تمرین به تمرین بهتر خواهیم شد و در مسابقات بعد بهتر کار می‌کنیم.

او یک گلایه هم پس از برتری تیم امید ایران انجام داد و گفت: از روزی که وارد کربلا شدیم، تمام تمرینات ما ساعت ۱۷:۳۰ عصر بوده که این موضوع ما را اذیت کرد و توقع داشتیم حداقل یک جلسه تمرینی را در ساعت ۲۰ و زمان بازی داشته باشیم که این اتفاق نیفتاد. با این وجود برای ریکاوری و بازی بعد آماده خواهیم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار