در جریان برگزاری میز خدمت مسئولان قضایی در دادسرای بندرعباس به مشکلات ۶۳ نفر از مردم رسیدگی شد.

در جریان برگزاری میز خدمت مسئولان قضایی در دادسرای بندرعباس، علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و معاونان وی به مشکلات ۶۳ نفر از مراجعین رسیدگی کردند.

موارد مرتبط با حقوق عامه، تسریع در روند رسیدگی و تکمیل تحقیقات و اجرای احکام، درخواست استفاده از ارفاقات قانونی و درخواست مرخصی، پیشنهاد عفو و آزادی مشروط برای زندانیان، اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان بود.

در این برنامه جمعی از معاونان دادستان مرکز استان هرمزگان نیز حضور داشتند و از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست‌های حقوقی و قضایی مردم قرار گرفته و ارشادات لازم را ارائه کردند.

برنامه ملاقات مردمی دادستان مرکز استان هرمزگان در راستای سیاست‌های قوه قضاییه و برنامه‌های عملیاتی دادسرا مبنی بر کاهش فاصله مسئولان قضایی با مردم و تکریم ارباب رجوع در ساختمان مرکزی دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس، واقع در بلوار شهید مطهری برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این برنامه افزایش نظارت دادستانی بر عملکرد قضات و کارکنان دادسرا و تسریع در گره گشایی از کار مردم است و متقاضیان می‌توانند از طریق ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی به نشانی: my. adliran. ir با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و معاونان وی دیدار و گفتگو کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.